دانلود فیلم
Edge of Tomorrow

744 تعداد بازدید
User 4
10
/
9
AnimeList Rating
User 701124
10
/
7.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Edge of Tomorrow
دانلود فیلم Edge of Tomorrow

خلاصه فیلم Edge of Tomorrow

در سال 2015، بیگانگانی به نام "میمیک" از طریق یک سیارک وارد آلمان شدند و به سرعت بیشتر قاره اروپا را فتح کردند. تا سال 2020، نیرو های دفاعی متحد (UDF)، یک ائتلاف نظامی جهانی که برای مبارزه با تهدید بیگانگان تأسیس شده است، در نهایت با استفاده از لباس های مکانیکی جدید به پیروزی بر میمیک ها در وردون دست می یابد. در بریتانیا، UDF یک تهاجم بزرگ به فرانسه را برنامه ریزی می کند و ژنرال بریگام به افسر امور عمومی وابسته اخیر سرگرد ویلیام "بیل" کیج دستور می دهد تا آن را پوشش دهد.  کیج که تجربه رزمی ندارد، مخالفت می کند و تهدید می کند که در صورت شکست تهاجم، بریگام را مقصر می داند…

 

عوامل ساخت فیلم Edge of Tomorrow

فیلم لبه فردا (همچنین به عنوان Live Die Repeat: Edge of Tomorrow شناخته می شود) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، علمی تخیلی محصول کشور آمریکاست. فیلم Edge of Tomorrow در سال ۲۰۱۴ با بازی تام کروز و امیلی بلانت به همراه بیل پکستون و برندان گلیسون در نقش های فرعی به نمایش در اومد. داستان آن به کارگردانی داگ لیمان با فیلمنامه ای توسط کریستوفر مک کواری و تیم نویسندگی جیز و جان هنری باترورث، از رمان لایت نول ژاپنی All You Need Is Kill اثر هیروشی ساکورازاکا در سال 2004 اقتباس شده است. داستان فیلم در آینده ای اتفاق می افتد که بیشتر اروپا توسط یک نژاد بیگانه اشغال شده است. سرگرد ویلیام کیج (کروز)، یک افسر روابط عمومی با تجربه رزمی محدود، توسط مافوق هایش مجبور می شود تا به عملیات فرود علیه بیگانگان بپیوندد، اما در حالی که تلاش می کند راهی برای شکست مهاجمان پیدا کند، یک حلقه زمانی را تجربه می کند. در اواخر سال 2009، کمپانی 3 Arts حقوق بازی All You Need Is Kill را خریداری کرد و یک فیلمنامه مشخصات را به استودیوی آمریکایی برادران وارنر فروخت. این استودیو Edge of Tomorrow را با مشارکت 3 Arts، ناشر رمان Viz Media و تولید استرالیا تولید کرد. فیلمبرداری در اواخر سال 2012 آغاز شد و در انگلستان انجام شد. در مجموع 9 شرکت جلوه های بصری را مدیریت کردند. برادران وارنر بیش از 100 میلیون دلار برای تبلیغات فیلم Edge of Tomorrow هزینه کرده است.  


عملکرد فیلم لبه فردا 2014

در آخر هفته 30 می 2014 در 28 منطقه و 36 منطقه دیگر یک هفته بعد در سینما ها اکران شد. این فیلم نقد های مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد که طرح، کارگردانی، سکانس های اکشن و اجراها را تحسین کردند. این فیلم بیش از 370.5 میلیون دلار در سراسر جهان در اکران در سینما خود به دست آورد. رئیس برادران وارنر، سو کرول گفت که عنوان تا حدی تغییر کرده است. به دلیل «گفتگوی منفی» در مورد کلمه «کشتن» در عنوان. داگ لیمان که گفته بود عنوان All You Need Is Kill را رد کرده است زیرا «احساس نمی‌کردم لحن فیلمی باشد که من ساخته ام»، می خواست نام فیلم را Live Die Repeat تغییر دهد، اما وارنر تصمیم گرفت از آن بعنوان شعار در فیلم استفاده کند. فیلم Edge of Tomorrow 2014 تا حد زیادی بازخورد های مثبتی از منتقدان دریافت کرد، که طنز، کارگردانی لیمان، طراحی بیگانگان، اجرای کروز و بلانت و توانایی پیش فرض حلقه زمانی برای تازه ماندن را ستودند.  با این حال، برخی از منتقدان با نتیجه گیری فیلم مشکل داشتند. بر اساس نقد 335 منتقد، وب سایت جمع آوری نقد سایت Rotten Tomatoes گزارش می دهد که امتیاز 91 درصد تابید با میانگین نمره 7.5/10 به فیلم داده اند. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «اجرای خوب، خنده دار و هوشمندی، Edge of Tomorrow شواهد سرگرم کننده ای ارائه می دهد که تام کروز هنوز توانایی تحمل وزن یک فیلم اکشن پرفروش را دارد.» متاکریتیک، این فیلم دارای نمره 71 از 100 بر اساس بررسی های 43 منتقد است که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است. برای دانلود فیلم Edge of Tomorrow با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. جاستین چانگ از ورایتی، فیلم Edge of Tomorrow 2014 را "یک تریلر علمی تخیلی هوشمندانه ساخته و اجرا شده" خواند و گفت که این فیلم بهترین فیلم کارگردان داگ لیمن از زمان فیلم The Bourne Identity (2002) بوده است. این فیلم که با بودجه 178 میلیون دلاری ساخته شده بود در نهایت موفق به فروش 370.5 میلیون دلاری در باکس افیس جهانی شد. دانلود فیلم 2014 Edge of Tomorrow به طرفداران سری فیلم جان سخت پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.