دانلود فیلم
Die Hard with a Vengeance

470 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 396555
10
/
7.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Die Hard with a Vengeance
دانلود فیلم Die Hard with a Vengeance

خلاصه فیلم جان سخت 3

فروشگاه بزرگ Bonwit Teller در شهر نیویورک توسط یک بمب در صبح منفجر می شود. مردی که خود را "سایمون" معرفی می‌کند با اداره پلیس شهر نیویورک (NYPD) تماس می گیرد و مسئولیت را بر عهده می گیرد و تهدید می کند که بمب دیگری را منفجر می کند مگر اینکه پلیس جان مک کلین با پوشیدن یک تخته ساندویچ با توهین نژاد پرستانه به هارلم فرستاده شود. پلیس نیویورک موافقت می کند و مک کلین را به هارلم می فرستد، جایی که با یک برقکار و صاحب مغازه به نام زئوس کارور مواجه می شود. مک‌کلین وضعیت خود را توضیح می دهد قبل از اینکه جمعیتی در نزدیکی با مک‌کلین بر سر علامت او روبرو شوند. کارور مداخله می‌کند و مک کلین را نجات می دهد و آنها با ماشین فرار می کنند...

 

عوامل ساخت فیلم Die Hard 1995

فیلم جان سخت 3 (به انگلیسی: Die Hard with a Vengeance) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکاست. در سال ۱۹۹۵ به کارگردانی جان مک تیرنان (کسی که قسمت اول را کارگردانی کرد) منتشر شد. این اثر را جاناتان هنسلی بر اساس فیلمنامه سایمون می گوید اثر هنسلی و شخصیت هایی که رودریک تورپ برای رمان هیچ چیز برای همیشه باقی نمی ماند در سال 1979 خلق کرد، نوشته شده است. فیلم Die Hard with a Vengeance سومین فیلم از مجموعه فیلم های جان سخت بعد از Die Hard 2 (1990) است.  پس از آن Live Free or Die Hard (2007) و A Good Day to Die Hard (2013) می آیند. در این فیلم بروس ویلیس در نقش ستوان جان مک کلین نیویورک و ساموئل ال. جکسون در نقش زئوس کارور شریک ناخواسته مک کلین بازی می کنند که با هم متحد می شوند تا تهدیدات بمب گذاری شده در سراسر نیویورک را که توسط «سایمون» انجام می شود، متوقف کنند. فیلم جان سخت 3 در 19 می 1995 با نقد های متفاوت اکران شد و پرفروش ترین فیلم سال شد. این فیلم بعداً طرفدارانی به دست آورد و توسط بسیاری از منتقدان و طرفداران به عنوان بهترین دنباله فرانچایز در نظر گرفته شد. در جان سخت 3 شاهد بازی بروس ویلیس در نقش جان مک‌کلین، جرمی آیرونز در نقش سایمون پیتر گروبر، ساموئل ال جکسون در نقش زئوس کارور و گراهام گرین در نقش جو لمبرت هستیم.

 

عملکرد فیلم جان سخت 3

بر خلاف نسخه های قبلی خود، فیلم Die Hard with a Vengeance در طول کریسمس برگزار نشد. این فیلم در 19 مه 1995، پنج سال پس از Die Hard 2 در سینما ها اکران شد. علیرغم نگرانی ها درباره فیلمی که تهدیدات بمب گذاری و تروریسم را به همراه بمب گذاری در اوکلاهاما سیتی در ماه گذشته به تصویر می کشد، فیلم طبق برنامه ریزی اولیه اکران شد. برای دانلود فیلم Die Hard with a Vengeance به پایین صفحه مراجعه کنید. در سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم جان سخت 3 بر اساس 77 نقد، با میانگین نمره 6.1/10، امتیاز تایید 58 درصد محبوبیت دارد. اجماع انتقادی این سایت چنین می گوید: «جان سخت با یک انتقام به سرعت شروع می کند و از بازی خاردار بروس ویلیس و ساموئل ال جکسون سود می برد، اما در تلاشی بیهوده برای پوشش دادن کمبود کلی ایده های تازه، به پایانی وحشتناک دست می زند. در متاکریتیک، این فیلم بر اساس 19 نقد، نمره 58 از 100 را کسب کرده است که نشان دهنده «بررسی های مختلط یا متوسط» است. راجر ایبرت از شیکاگو سان تایمز به فیلم سه ستاره از چهار ستاره داد و سکانس های اکشن و بازی های ویلیس، جکسون و آیرونز را تحسین کرد و نتیجه گیری کرد: جان سخت با انتقام، اساساً یک اسباب‌بازی اکشن بادی است که هوشمندانه ساخته شده است. فیلم Die Hard with a Vengeance 1995 که با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شد موفق به فروش 366.1 میلیون دلاری شد. دانلود فیلم Die Hard with a Vengeance به همه طرفداران این سری فیلم و ژانر اکشن پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.