دانلود فیلم
Fast & Furious

500 تعداد بازدید
User 2
10
/
7
AnimeList Rating
User 299216
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Fast & Furious
دانلود فیلم Fast & Furious

خلاصه فیلم سریع و خشن 2009

دومینیک تورتو و خدمه او متشکل از لتی، تگو لئو، ریکو سانتوس، کارا و هان لو هنوز در حال فرار از قانون هستند، در حال ربودن تانکر های سوخت در جمهوری دومینیکن هستند.  پس از آخرین سرقت آنها، هان به Dom اطلاع می دهد که پلیس در تعقیب آنها است و او را مجبور می کند که خدمه را منحل کند و لتی را پشت سر بگذارد تا از همه آنها محافظت کند.  ماه ها بعد، در شهر پاناما، دام با خواهرش میا تماس می گیرد که به او می گوید لتی در یک تصادف رانندگی کشته شده است. دام برای شرکت در مراسم تشییع جنازه اش به لس آنجلس برمی‌گردد و آثار نیترومتان را در محل سقوط پیدا می کند. در همین حال، مامور اف بی آی برایان اوکانر در تلاش است تا یک قاچاقچی مکزیکی به نام آرتورو براگا را که هویتش برای عموم ناشناخته است، ردیابی کند. جستجوی او نیز او را به پارک می رساند...

 

عوامل ساخت فیلم Fast & Furious 2009

فیلم سریع و خشمگین (همچنین به عنوان سریع و خشمگین 4 شناخته می شود) یک فیلم در ژانر ماجراجویی، جنایی و اکشن به کارگردانی جاستین لین و نویسندگی کریس مورگان است که در سال 2009 منتشر شد.  این به عنوان دنباله مستقیم فیلم سریع و خشن 2001 و فیلم سریع و خشن 2003 و چهارمین قسمت اصلی مجموعه سریع و خشن است. در این فیلم وین دیزل، پل واکر، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، جان اورتیز و لاز آلونسو به ایفای نقش پرداخته اند.  در فیلم  Fast & Furious، دومینیک تورتو (دیزل) و برایان اوکانر (واکر) باید برای دستگیری سلطان مواد مخدر آرتورو براگا (اورتیز) متحد شوند. فیلم چهارم از سری  Fast & Furious در جولای 2007 تایید برای ساخت شد.  برای در نظر گرفتن غیبت بازیگران اصلی در هر یک از دو قسمت قبلی، فیلم به گونه ای ساخته شد که فیلم سریع و خشمگین: توکیو دریفت 2006 را به عنوان ورای وقایع سریع و خشن، در نظر گرفتند. فیلمبرداری اصلی در فوریه سال 2008 آغاز شد و در جولای با مکان های فیلمبرداری از جمله لس آنجلس و جمهوری دومینیکن به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم سریع و خشن

فیلم Fast & Furious قرار بود در جون سال 2009 اکران شود، اما برای اولین بار در آمفی تئاتر گیبسون در لس آنجلس در 12 ام مارس 2009 به نمایش در اومد و در سوم آپریل در سراسر جهان توسط یونیورسال پیکچرز اکران شد. این فیلم نقد های متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرد، با تمجید از اتحاد مجدد بازیگران اصلی و سکانس های اکشن، اما انتقاد هایی برای فیلمنامه آن.  برای دانلود فیلم  Fast & Furious 2009 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم  Fast & Furious بیش از 360 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت که فراتر از انتظارات بود تا تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه تا آن زمان شود. همچنین در آخر هفته افتتاحیه اش ۷۲.۵ میلیون دلار در سر تا سر جهان فروخت که تا زمان اکران «آلیس در سرزمین عجایب» (۲۰۱۰) به پرفروش‌ترین افتتاحیه آخر هفته بهاری تاریخ تبدیل شد. دنباله ای به نام Fast Five در آوریل 2011 منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Fast & Furious 2009 بر اساس 177 بررسی، با میانگین نمره 4.6/10، و امتیاز 28% تایید شده است.  انجمن منتقدان راتن تومیتوز درمورد فیلم نوشتند: «در حالی که Fast and Furious دارای اکشن و بدلکاری لازم است، سازندگان فیلم نتوانسته اند داستانی شایسته یا شخصیت های جذاب ارائه کنند.» در متاکریتیک، این فیلم دارای میانگین نمره 46 از 100 است. دانلود فیلم  Fast & Furious 2009 به طرفداران این سری و فیلم های ژانر اکشن پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.