دانلود فیلم
Fast & Furious 6

564 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 405618
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Fast & Furious 6
دانلود فیلم Fast & Furious 6

خلاصه فیلم Fast & Furious 6

دومینیک تورتو و خدمه جنایتکار حرفه ای اش بعد از دزدی موفقیت آمیزشان در برزیل، در سراسر جهان پراکنده شدن و در صلح و آرامش زندگی می کنند. در همین حال، عوامل DSS، لوک هابز و رایلی هیکس، در مورد انهدام کاروان نظامی روسیه توسط خدمه ای به رهبری سرگرد سابق SAS بریتانیا و سرباز عملیات ویژه اوون شاو تحقیق می کنند.  هابز با نشان دادن عکسی از همسر ظاهراً کشته شده اش، لتی اورتیز، که با شاو و خدمه اش کار می کند، دام را متقاعد می کند تا به دستگیری شاو کمک کند...

 

عوامل ساخت فیلم سریع و خشن 6

فیلم Fast & Furious 6 یک فیلم در ژانر اکشن, ماجراجویی و جنایی به کارگردانی جاستین لین و نویسندگی کریس مورگان است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. این دنباله Fast Five 2011 و ششمین قسمت از سری Fast & Furious است.  در این فیلم وین دیزل در نقش دومینیک تورتو و پل واکر در نقش برایان اوکانر، در کنار دواین جانسون، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، تایریس گیبسون، کریس "لوداکریس" بریجز، سونگ کانگ، لوک ایوانز و جینا کارانو بازی می کنند. در فیلم Fast & Furious 6 تورتو، اوکانر و تیم در ازای کمک به مامور DSS به لوک هابز (جانسون) برای دستگیری یک سازمان مزدور به رهبری اوون شاو (ایوانز) سرباز سابق SAS بریتانیا، برای جنایاتشان عفو ​​می شوند. ششمین فیلم سری Fast and furious در فوریه 2010، قبل از تولید Fast Five برنامه ریزی شد. فیلم Fast & Furious 6 در آپریل سال 2011 تایید شد. فیلمبرداری اصلی فیلم در ژانویه سال 2012 شروع شد، که تا دسامبر آن سال به طول انجامید و در مکان های فیلمبرداری از جمله لس آنجلس، لندن، گلاسکو و جزایر قناری انجام شد. فیلم  Fast & Furious 6 مشابه نسخه قبلی خود، عمدتاً دارای بدلکاری عملی بود که برای تکمیل به وسایل نقلیه تخصصی طراحی شده نیاز داشت. فیلم Fast & Furious 6 آخرین فیلم از این فرنچایز است که در طول زندگی واکر منتشر شد، زیرا او در 30 نوامبر 2013 در یک تصادف با یک وسیله نقلیه جان باخت.

 

عملکرد فیلم سریع و خشن 2013

فیلم Fast & Furious 6 در هفتم می سال 2013 در امپایر در میدان لستر به نمایش درآمد و سپس برای اولین بار در 17 می در بریتانیا و در 24 می در سینماهای معمولی و IMAX در سراسر جهان توسط یونیورسال پیکچرز اکران شد. این فیلم عموماً نقد های مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و کارگردانی لین، بازی بازیگران و سکانس های اکشن را تحسین کردند. این فیلم بیشتر از 788.7 میلیون دلار فروخت و ششمین فیلم پرفروش سال 2013، چهارمین فیلم پرفروش توزیع شده توسط یونیورسال و در آن زمان پرفروش ترین فیلم این مجموعه شد. دنباله ای به نام Furious 7 در سال 2015 در ایالات متحده منتشر شد. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، فیلم Fast & Furious 6 بر اساس 213 بررسی، دارای امتیاز تایید 70 درصد با میانگین نمره 6.2/10 است. اتفاق نظر منتقدان سایت Rotten Tomatoes چنین است: «با طنز جالب و صحنه های اکشن فوق العاده، Fast & Furious 6 بر اساس فرمول بلاک باستر برنده ای ساخته شده است که Fast 5 را به یک موفقیت تجاری و انتقادی تبدیل کرد.» در متاکریتیک، فیلم نمره 61 از 100 را بر اساس نظر 39 منتقد بدست آورد که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است. برای دانلود فیلم Fast and furious 6 به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم سریع و خشن 6 به طور کلی در نظر گرفته می شد که به طور مؤثر صحنه های اکشن پوچ و شیرین کاری های ظالمانه را با طرح داستان و دیالوگ شخصیتی قابل پیش بینی اما لذت بخش ترکیب می کند Jim Vejvoda از سایت IGN گفت که این فیلم باعث خوشحالی مردم است که لحظات سرگرم کننده آن بر تلاش های ناموفق برای طنز و گفتگوهای ناخواسته کمیک برتری دارد. بن راوسون جونز از جاسوس دیجیتال گفت که این لحن به طور موفقیت آمیزی تماشای خودآگاه را با کار گروهی، پیوند و روحیه خانوادگی شخصیت های اصلی ترکیب کرد. برعکس، کریس کابین از مجله اسلنت گفت که این فیلم از خود راضی، بدبینانه و غیرمحتمل است که درام بیش از حد احساساتی و کمدی اجباری را ارائه می دهد که به نظر می رسد از "محتوای گنگ بودن مطالب" بی اطلاع است. تماشا و دانلود فیلم Fast & Furious 6 را به طرفداران فیلم های اکشن و مهیج به شدت پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.