دانلود فیلم
Beautiful Disaster

802 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 4036
10
/
5.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Beautiful Disaster
دانلود فیلم Beautiful Disaster

خلاصه فیلم Beautiful Disaster 2023

تراویس مدوکس شب هایش را با مبارزه در مسابقات بوکس زیرزمینی سپری می کند و روز هایش را به عنوان جذاب ترین در پردیس کالج می گذراند. تراویس که شیفته مقاومت یک دانشجوی سال اول در برابر جذابیتش شده، یک شرط ساده به او پیشنهاد می کند: اگر در مبارزه بعدی خود شکست بخورد، باید برای یک ماه از رابطه جنسی منع شود. اگر او برنده شود، او باید برای مدت مشابه در آپارتمان او زندگی کند. ابی، دانشجوی سال اول کالج، سعی می کند از گذشته تاریک خود فاصله بگیرد، در حالی که در مقابل جذب پسر بد، تراویس مقاومت می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Beautiful Disaster 2023

فیلم فاجعه زیبا یک فیلم سینمایی در ژانر درام، رمانتیک محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی راجر کومبل و نویسندگی مشترک کومبل و جیمی مک گوایر است که بر اساس رمان بزرگسالان جدید مک گوایر در سال ۲۰۱۱ به همین نام است، که در ابتدا در وب سایت داستانی Wattpad منتشر شده بود. در فیلم Beautiful Disaster 2023 بازیگرانی چون دیلن اسپروس در نقش تراویس مدوکس، ویرجینیا گاردنر در نقش ابی آبرناتی، پاییز ریزر در نقش پروفسور فلدر و لیبه بارر در نقش میسون آمریکا به ایفای نقش می پردازند. در سال 2012، کمپانی برادران وارنر حقوق فیلم Beautiful Disaster را خرید، اما این پروژه هرگز توسعه پیدا نکرد و گزینه Warner Bros در 13 ام می سال 2014 به پایان رسید. در سال 2020، Beautiful Disaster توسط کمپانی Voltage Pictures انتخاب شد. تولید در سال 2021 با کارگردانی راجر کومبل و بازی دیلن اسپروس، راب استس و ویرجینیا گاردنر آغاز شد. این پروژه به دلیل اظهارات جنجالی مک گوایر و دیدگاه های سیاسی راست افراطی مورد انتقاد عمومی قرار گرفت.

 

عملکرد فیلم فاجعه زیبا 2023

فیلم Beautiful Disaster 2023 تنها برای دو شب، 12 تا 13 آپریل، به عنوان بخشی از رویدادهای Fathom در ایالات متحده منتشر شد. برای دانلود فیلم Beautiful Disaster 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. ماهیت سمی رابطه ابی و تراویس در کتاب می تواند قطبی کننده باشد، اما فیلم به طور قابل توجهی پویایی آنها را بهبود می بخشد. در حالی که تراویس هنوز به عنوان محافظ به تصویر کشیده می شود، در عوض به گونه ای حس میشود که به ماهیت طنز آمیز فیلم کمک می کند. دعوا های آنها معمولاً پشت درهای بسته است، نه در انظار عمومی و مسائل به جای اینکه محو بشن، حل می شود. این پیشرفت ها، در کنار تغییر در داستان ابی، روایتی را ایجاد می کند که به شیوه ای درست از همتایان خود متمایز است. در نهایت، فیلم Beautiful Disaster با تمرکز بر جنبه های مثبت رابطه بین ابی و تراویس، فرمت اقتباس را بهبود می بخشد، در حالی که طرح را اصلاح می کند تا به گذشته ابی عمق بیشتری بدهد.  طرفداران کتاب ممکن است از تغییرات ناامید شوند، اما داستانی را ایجاد می کند که خود را از سایرین در این ژانر متمایز می کند، به شخصیت ها عاملیت بیشتری می بخشد، لحن عاشقانه کمدی های دهه 2000 را یادآور می شود. در نهایت، فیلم Beautiful Disaster با تمرکز بر جنبه های مثبت رابطه بین ابی و تراویس، فرمت اقتباس را بهبود می بخشد، در حالی که طرح را اصلاح می‌کند تا به گذشته ابی عمق بیشتری بدهد. طرفداران کتاب ممکن است از تغییرات ناامید شوند، اما داستانی را ایجاد می کند که خود را از سایرین در این ژانر متمایز می کند، به شخصیت ها عاملیت بیشتری می بخشد و لحن رمانتیک، کمدی های دهه 2000 را یادآور می شود. دانلود فیلم Beautiful Disaster 2023 به طرفداران این ژانر رمان و داستان پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.