دانلود فیلم
Don't Sell My Baby

443 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 91
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Don't Sell My Baby
دانلود فیلم Don't Sell My Baby

خلاصه فیلم Don't Sell My Baby

این فیلم حول محور نیکولت (دوین سچتو)، یک دانش آموز دبیرستانی است که در یک خانه گروهی زندگی می کند و در نهایت باردار می شود. واضح است که او از این خبر ویران شده است، اما کنار معلم دلسوز خود (با بازی فالون بومن) آرامش پیدا می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Don't Sell My Baby

فیلم Danger Rocks the Cradle یک فیلم سینمایی در ژانر درام و هیجان انگیز است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی رکسانا بویزورت و نویسندگی میشل پرون به نمایش در اومد. فیلم جدید Don't Sell My Baby برای اولین بار در شبکه Lifetime Movie پخش شد. 
دوین سچتو برای فیلم هایی چون فیلم The Craft: Legacy (2020)، فیلم Grayson's Encounter و فیلم Ginny & Georgia (2021) شناخته شده است.

 

عملکرد فیلم Danger Rocks the Cradle 2023

فیلم Don't Sell My Baby در تاریخ چهارم می سال 2023 پخش شد. ساخت این فیلم یا بودجه یک و نیم میلیون دلاری بسته شد. برای دانلود فیلم Don't Sell My Baby به پایین صفحه مراجعه کنید. یکی از چاه هایی که سازندگان سینما دوست دارند بارها و بارها به آن سر بزنند، نوجوانان باردار است، که در فیلم «بچه ام را نفروش» از آن بیرون می کشند.  این عنوان به تنهایی ما رو با مفهوم کلی فیلم آشنا می کند. باور کنید یا نه، گاهی اوقات این داستان های وحشی کار داستان نیست.  آیا کودک من را بفروش بر اساس یک داستان واقعی است؟  تا حدی بله. این چیزی است که ما می دانیم. اگرچه نمیشه تأیید کرد که فیلم Don't Sell My Baby (همچنین به عنوان فیلم Danger Rocks the Cradle شناخته می‌شود) بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است یا خیر، اما می تواند از جنایات بسیار واقعی توماس جی هیکس الهام گرفته شده باشد. در یک بازه زمانی نزدیک به 30 سال، هیکس «200 نوزاد را به زوج های محلی و خارج از ایالت که وقت یا پول لازم برای فرزند خواندگی قانونی نداشتند، به قیمت‌های 100 دلار تا هزاران دلار فروخت».  A&E.  این نوزادان بعدها به عنوان "بچه های هیکس" شناخته شدند.  همانطور که ABC News گزارش داد، در حالی که هیکس به عنوان ستونی از جامعه شهر معدن در نظر گرفته می شد، او همچنین سقط جنین غیرقانونی انجام می داد.  گاهی اوقات، او زنان را متقاعد می‌کرد که بچه هایشان را به دنیا بیاورند، زیرا او برنامه های دیگری داشت. به طور کلی، Danger Rocks the Cradle یک فیلم هیجان انگیز تعلیقی است که به خوبی ساخته شده است و استعداد های کارگردان و بازیگران خود را به نمایش می گذارد.  با سرعت حرفه‌ای، اجراهای محکم و مضامین قابل تامل، افزوده‌ای شایسته به این ژانر است. دانلود فیلم Don't Sell My Baby 2023 به طرفداران این مضامین توصیه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.