دانلود فیلم
One Ranger

322 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 856
10
/
4.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم One Ranger
دانلود فیلم One Ranger

خلاصه فیلم One range 2023

اطلاعات بریتانیا با عدالت تگزاس در این اکشن مهیج با بند انگشت سفید ملاقات می کند.  یک تکاور تگزاسی اسلحه کشی یک سارق بانک را در بیابان دنبال می کند - اما متوجه می شود که او یک تروریست بین المللی است که قصد دارد بمبی را در قلب لندن منفجر کند. هنگامی که شریک قانون گذار کشته می شود، او با یک مامور اطلاعاتی بریتانیا و رئیس او به شراکت کشیده می شود تا قانون شکن مرده یا زنده را به دست عدالت بسپارد.

 

عوامل ساخت فیلم One range

فیلم یک رنجر (به انگلیسی: One Ranger) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی جسی وی جانسون و با بازی توماس جین و جان مالکوویچ به نمایش در اومد. در فیلم One ranger 2023 بازیگرانی چون توماس جین، جان مالکوویچ، دومینیک تیپر و دین جگر به ایفای نقش می پردازند. در اکتبر 2022، اعلام شد که حقوق قانونی فیلم توسط Lionsgate به دست آمده است.

 

عملکرد فیلم One range 2023

فیلم One range برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم دالاس در 28 آوریل 2023 به نمایش در آمد. سپس در 5 می 2023 در سینماهای منتخب و بنا به درخواست اکران خواهد شد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 5 منتقد، فیلم One ranger امتیاز 40 درصد تایید رو اختصاص داده است. دنیس هاروی از ورایتی نقدی منفی به فیلم داد و نوشت: «در عوض، این ترکیبی از جدیت و بی خبری است که صلاحیت فنی آن از هر سبک یا شخصیتی نادیده گرفته شده است.» فیلم One ranger در نهایت تنها ۱۲ هزار دلار در باکس آفیس جهانی به فروش رسید. یک چالش برای بینندگان رمزگشایی لهجه مالکوویچ است. این بازیگر نقش یک مامور اطلاعاتی سطح بالای بریتانیا را بازی می‌کند، اما تشخیص حرف او گاهی سخت است.  بازی غم انگیز برای بازیگری که می تواند عالی باشد. فیلمنامه در نهایت کاملاً بی نقص است و مطمئناً برای بررسی دقیق تر طراحی نشده است. مسئله اصلی این توطئه این است که چرا اطلاعات بریتانیا از یک تکاور تگزاس برای دستگیری یک تروریست بین المللی از ایرلند استفاده می کند، فقط به این دلیل که تقریباً یک بار او را متوقف کرد؟ مطمئناً یک ایده ذاتا احمقانه است، اما در حالی که «One Ranger» به‌عنوان یکی از بهترین‌های Jesse V. Johnson وجود ندارد، این فیلم تماشای خوبی برای توماس جین است، صحنه‌های بین Tyree و Agent Smith و اکشن پر جنب و جوش. دانلود فیلم One ranger 2023 به طرفداران ژانر اکشن توصیه شده.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.