دانلود فیلم
The Three Musketeers: D'Artagnan

458 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4995
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Three Musketeers: D'Artagnan
دانلود فیلم The Three Musketeers: D'Artagnan

خلاصه فیلم سه تفنگدار 2023

دآرتانیان، مرد جوانی از گاسکونی، تقریباً در تلاش برای جلوگیری از ربوده شدن یک زن جوان توسط یک زن مسن مرموز و سرسپردگانش کشته می شود.  سپس به پاریس می رود تا به تفنگداران گارد بپیوندد.  دی ارتگون از کاپیتان ترویل، فرمانده تفنگداران در مقر آن بازدید می کند. ترویل که پدر فقید دآرتانیان را می‌شناخت، می گوید که برای او معرفی نامه خواهد نوشت.  دآرتانیان یکی از مردانی را که قصد کشتن او را در خیابان پایین داشت، می بیند و با عجله از ساختمان بیرون می رود تا با او مقابله کند، اما با این کار، ناخواسته سه تفنگدار به نام های آتوس، پرتوس و آرامیس را که هر کدام خواستار روابط دوستانه هستند، توهین می کند.  دآرتانیان تصمیم می گیرد با هر یک از آنها بعدازظهر دوئل کند...

 

عوامل ساخت فیلم The Three Musketeers: D'Artagnan 2023

فیلم سه تفنگدار: دارتانیان (به فرانسوی: Les Trois Mousquetaires : D'Artagnan) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و ماجراجویی محصول کشور های فرانسه، آلمان، اسپانیا و بلژیک است. فیلم سه تفنگدار دارتانیان در سال ۲۰۲۳ و اولین فیلم از حماسه حماسی دو قسمتی به کارگردانی مارتین بوربولون است که بر اساس رمان سه تفنگدار اثر الکساندر دوما در سال ۱۸۴۴ ساخته شده است. در این فیلم فرانسوا سیویل در نقش دارتانیان، وینسنت کسل در نقش آتوس، رومن دوریس در نقش آرامیس و پیو مارمائی در نقش پورتوس به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم The Three Musketeers: D'Artagnan در پنجم آپریل سال 2023 توسط Pathé در فرانسه اکران شد. قسمت دوم، The Three Musketeers: Milady، در 13 دسامبر 2023 منتشر خواهد شد. این فیلم ها توسط فرانسه، آلمان، اسپانیا و بلژیک با بودجه تولید مجموع 72 میلیون یورو (78.2 میلیون دلار آمریکا)، حدود 36 میلیون یورو برای هر فیلم، گران ترین محصول فرانسه در سال 2023، ساخته شده و این دو فیلم پشت سر هم به مدت ۱۵۰ روز فیلمبرداری شده اند. در 29 جون 2020، ژروم سیدو، مدیر عامل Pathé اعلام کرد که نسخه جدیدی از سه تفنگدار توسط شرکت او برای سینما اقتباس خواهد شد. نگارش فیلمنامه در تابستان 2020 آغاز شد. در 14 ام اکتبر 2020، پاته اعلام کرد که این فیلم به ترتیب به دو قسمت با نام های D'Artagnan و Milady تقسیم می شود و مارتین بوربولون قرار است هر دو فیلم را بر اساس فیلم نامه ای نوشته ماتیو دلاپورت و الکساندر د لا پاتلیر کارگردانی کند و فیلمبرداری آن پایان یافت. انتظار می رود در تابستان 2021 در فرانسه آغاز شود و هفت ماه طول بکشد. پاته همچنین اعلام کرد که هر دو فیلم در سال 2023 اکران خواهند شد. این دو فیلم توسط دیمیتری رسام برای Chapter 2 فرانسه، یک شرکت مدیاوان و Pathé تولید شده‌اند.  مجموع بودجه تولید این فیلم ها 72 میلیون یورو بود.

 

عملکرد فیلم The Three Musketeers: D'Artagnan

در 21 اکتبر 2022، پاته 2 اعلام کرد که در حال توسعه دو سریال تلویزیونی اسپین آف با نام‌های Milady Origins و Black Musketeer هست. فیلم The Three Musketeers: D'Artagnan در فرانسه و بلژیک توسط در تاریخ پنجم آپریل 2023 اکران شد. برای دانلود فیلم The Three Musketeers: D'Artagnan با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 23 نقد میانگین نمره 7.30/10 و امتیاز تایید 96٪ را به فیلم The Three Musketeers: D'Artagnan می دهد. پیتر بردشاو از گاردین به فیلم 4 ستاره از 5 ستاره داد و نوشت؛  «این لذتی بی گناه و بسیار حال خوب کن است». دانلود فیلم The Three Musketeers: D'Artagnan به همه طرفداران رمان مشهور سه تفنگدار اثر الکساندر دوما پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.