دانلود فیلم
Chokehold

417 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3757
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Chokehold
دانلود فیلم Chokehold

خلاصه فیلم خفه کردن 2023

با اولین ملاقات یالین (کیوانچ تاتلیتوگ)، قهرمان داستان چوکهولد، مشخص است که او در دهکده زیبای آسوس چندان مورد پسند نیست.  در حالی که او در آنجا بزرگ شده است، بازگشت به خانه چیزی جز احساس صمیمیت است و حتی مغازه دار روستا از فروش مواد غذایی به او خودداری می کند. همسر یالین، بیزا (فوندا اریگیت)، تا جایی که می تواند حمایت می کند و از آنها می خواهد که گذشته را پشت سر بگذارند و زندگی جدیدی را شروع کنند...

 

عوامل ساخت فیلم Chokehold 2023

فیلم خفه کردن (عنوان اصلی: Boga Boga)، یک فیلم سینمایی در ژانر درام و تریلر هیجان انگیز محصول کشور ترکیه است. این فیلم برای پخش در نتفلیکس، توسط Hakan Günday و کارگردانی Onur Saylak نوشته شده است.  این فیلم که در پس زمینه دراماتیک خط ساحلی دریای اژه می گذرد، داستان یک قهرمان بسیار نامطلوب را روایت می کند که تلاش می کند پس از یک رسوایی، زندگی جدیدی برای خود و همسر وظیفه شناسش بسازد.

 

عملکرد فیلم Chokehold 2023

به ندرت پیش می آید که فیلمی با چنین قهرمان نفرت انگیزی به اندازه این فیلم جذاب باشد. فیلمبرداری فوق العاده است و در حالی که نماد گرایی کمی روی بینی است، در رساندن پیام بسیار مؤثر است. هر دو بازیگر نقش‌آفرینی قوی دارند، اما توانایی تاتلیتوگ در به تصویر کشیدن شخصیتی خالی از انسانیت عجیب است.  یالین یک شخصیت جذاب برای تماشا است، زیرا او یک انسان وحشتناک است. او از اعمال خود پشیمان نیست، اما متاسف است که گرفتار شده است. قتل ها برنامه‌ریزی نشده اند، اما او از قتل نیز ابایی ندارد. اریگیت به نوبه خود در نقش زنی که به شدت نیاز دارد باور کند شوهرش می تواند مرد خوبی باشد فوق العاده است.  اجرای او کاملا قانع کننده بود، به خصوص در قسمت پایانی. فیلم Chokehold 2023 یک ویژگی بصری خیره کننده، هیجان انگیز و سرگرم کننده است.  روایت و پایان کاملاً خشمگین است، اما احتمالاً نکته همین است. ما قرار نیست برای یالین تشویق کنیم و قطعاً قرار است از او متنفر باشیم. اگر به دنبال یک فیلم هیجانی دراماتیک در مورد یک کلاهبردار پونزی هستید که از قربانیانش چیزی بیشتر از پس انداز آنها می گیرد، دانلود فیلم Chokehold 2023 برای شماست. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره 5.8 از ده رو دادند و فیلم خفه کردن 2023 رو برای طرفداران اکشن با ارزش تماشا توصیف کرده اند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.