دانلود فیلم
Evil Dead Rise

1158 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 80379
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Evil Dead Rise
دانلود فیلم Evil Dead Rise

خلاصه فیلم Evil Dead Rise 2023

پسر عمو های ترزا و جسیکا و دوست پسر جدید جسیکا، کالب، در حال گذراندن تعطیلات در یک کلبه کنار دریاچه هستند که یک جسیکا به ظاهر بیمار، پوست سر ترزا را می زند و قبل از اینکه در بالای دریاچه شنا کند، سر کالب را جدا می کند. یک روز قبل، بث، که از فهمیدن باردار بودنش ناراحت است، خواهرش الی، هنرمند خالکوبی و مادر مجرد، دنی و بریجت و کاسی را در خانه آنها در آپارتمان‌های موند، مجتمع آپارتمانی در لس آنجلس، ملاقات می کند. در حالی که بچه ها در پارکینگ زیرزمین آن هستند و یک اتاقک پنهان را کشف می کنند، ساختمان توسط زلزله تکان می خورد...

 

عوامل ساخت فیلم Evil Dead Rise 2023

فیلم ظهور مرده شیطانی یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و فراطبیعی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی لی کرونین است.  این پنجمین قسمت از سری فیلم های مردگان شیطانی است. در فیلم Evil Dead Rise، لیلی سالیوان و آلیسا ساترلند در نقش دو خواهر جدا شده در تلاش برای زنده ماندن و نجات خانواده خود از دست مردگان هستند.  مورگان دیویس، گابریل اکولز و نل فیشر (در اولین فیلم خود) در نقش های مکمل ظاهر می شوند. توسعه فیلم با برنامه های خراب شده برای عواقب مستقیم به فیلم مرده شریر 2013 و فیلم ارتش تاریکی (1992) و فصل چهارم Ash vs Devil Dead پیش از آن بود. تا اکتبر سال 2019، سام ریمی اعلام کرد که یک فیلم جدید در حال توسعه برای فرنچایز مرده شریر است. فیلمبرداری اصلی در ماه ژوئن تا اکتبر سال 2021 در نیوزیلند برگزار شد. این فیلم در ابتدا در سرویس جریان HBO Max به نمایش گذاشته شد، اما کمپانی برادران وارنر، در نهایت تصمیم به انتشار فیلم اول پس از نمایش تست های مثبت در روز 15 مارس سال 2023 بود.  این فیلم به طور کلی بررسی های مثبت از منتقدان را دریافت کرد و 115 میلیون دلار در سراسر جهان در برابر بودجه تولید 15 تا 19 میلیون دلار به دست آورد و آن را پر فروش ترین فیلم در این سری قرار داد. در فیلم Evil Dead Rise 2023، لیلی سالیوان در نقش بث، آلیسا ساترلند در نقش الی و مورگان دیویس در نقش دنی به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم ظهور مرده شیطانی 2023

این فیلم در ابتدا برای انتشار جریان تنها در HBO Max تنظیم شد، اما در ماه اوت 2022 اعلام شد که این اتفاق نخواهد افتاد. فیلم Evil Dead Rise 2023 در تاریخ 21 آوریل 2023 در ایالات متحده منتشر شد. برای دانلود فیلم Evil Dead Rise با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. رسانه های خانگی فیلم Evil Dead Rise در تاریخ 9 مه 2023 به صورت دیجیتالی منتشر شد و پس از آن Blu-ray و Ultra HD Blu-ray در تاریخ 27 ژوئن منتشر شد. این فیلم در روز اول خود 10.3 میلیون دلار، از جمله 2.5 میلیون دلار از پیش نمایش های پنجشنبه شب ساخته است. فیلم Evil Dead Rise با بودجه تخمینی 15 تا 19 میلیون دلار موفق به فروش 115.3 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی شد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 195 منتقد، فیلم ظهور مرده شیطانی امتیاز تایید 84 درصد و نمره میانگین 7.2/10 رو بدست آورد. سایت Metacritic، به فیلم Evil Dead Rise نمره 69 از 100 را بر اساس 38 نقد اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های عموما مطلوب" است. دانلود فیلم Evil Dead Rise 2023 به طرفداران فرنچایز مرده شریر پیشنهاد می‌شود. این فیلم پر فروش ترین فیلم این فرنچایز تا به الان بوده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.