دانلود فیلم
Paint

485 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2407
10
/
5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Paint
دانلود فیلم Paint

خلاصه فیلم Paint 2023

کارل نارگل نزدیک به سه دهه میزبان نمایش شماره یک نقاشی ورمونت بوده است.  موقعیت او به عنوان یک سوپراستار پخش عمومی زمانی به چالش کشیده می شود که ایستگاه تلویزیونی مبارز آمبروسیا، نقاش جوان تری را که مهارت و تطبیق پذیری بیشتری نسبت به کارل دارد، استخدام می کند.  مدیر ایستگاه تصمیم می گیرد کارل را پس از جمع آوری کمک مالی شرم آور اخراج کند و برای او شغلی پیدا می کند که در یک کالج نزدیک به کلاس های نقاشی تدریس کند، اما او آنقدر افسرده است که نمی تواند تدریس کند.  عشق واقعی زندگی او، کاترین، زمانی به کمک او می آید که متوجه می شود زندگی خود را در انتظار تایید او تلف کرده است و او متوجه می شود که او یک بازیچه احمق و بیهوده بوده است...

 

عوامل ساخت فیلم نقاشی ۲۰۲۳

فیلم نقاشی یا همان فیلم پینت، یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، درام محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی بریت مک آدامز است.  در فیلم Paint 2023 بازیگرانی چون اوون ویلسون، مایکلا واتکینز، سیارا رنه، استفان روت، وندی مک لندون-کاوی، لوسی فریر، لوسیا استروس و مایکل پمبرتون به ایفای نقش پرداخته اند. بازیگر اوون ویلسون در نقش کارل نارگل شخصیتی تخیلی بر اساس باب راس، مایکلا واتکینز در نقش کاترین، سیارا رنه در نقش آمبروزیا و استفن روت در نقش تونی هنرنمایی کردند.
در سال 2010، فیلمنامه فیلم Paint، نوشته بریت مک آدامز، در لیست سیاه پر طرفدار ترین فیلمنامه های تولید نشده آن سال قرار گرفت. فیلمبرداری اصلی از آپریل سال 2021 تا ژوئن 2021 در آلبانی، نیویورک انجام شد.

 

عملکرد فیلم Paint 2023

فیلم Paint در ابتدا قرار بود توسط IFC Films در 28 آوریل 2023 منتشر شود، اما به 7 آوریل 2023 منتقل شد. برای دانلود فیلم Paint 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم به طور انحصاری در AMC+ در ایالات متحده در اواخر سال 2023 پخش شد. فیلم Paint 2023 در وب سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 31 درصد بر اساس نقد 100 منتقد، با میانگین نمره 5.1/10 رو بدست آورد. انجمن این وب سایت درمورد فیلم Paint نوشت: «به لطف یک بوم خلاقانه که بسیار نازک کشیده شده و به طور تصادفی با رنگ های بسیار کمی پاشیده شده است، بیشتر بینندگان تماشای Paint را تجربه ای دردناکی خواهند یافت.» دانلود فیلم Paint 2023 به طرفداران باب راس، نقاشی و ژانر کمدی پیشنهاد میشه. متاکریتیک، امتیاز 45 از 100 رو بر اساس 29 نقد، به این فیلم اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" است. مخاطبانی که توسط PostTrak مورد بررسی قرار گرفتند، 83٪ امتیاز مثبت به آن دادند و 33٪ گفتند که قطعا آن را توصیه می کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.