دانلود فیلم
The Mother

590 تعداد بازدید
User 2
10
/
7.5
AnimeList Rating
User 35897
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Mother
دانلود فیلم The Mother

خلاصه فیلم The Mother 2023

فیلم The mother با نمایی از یک زن باردار از بچه یک قاچاقچی اسلحه، شروع می شود. پس از ماجرا های خشنی که این زن یاهاش رو به رو میشه مجبور میشه از دست مهاجمان خطرناک فرار می کند، او پس از سالها از مخفیگاه بیرون می آید تا از دخترش که در اوایل زندگی ترکش کرده بود، محافظت کند.

 

عوامل ساخت فیلم The Mother 2023

فیلم مادر یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و درام محصول کشور آمریکاست. لین فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی نیکی کارو با فیلمنامه ای از میشا گرین، آندره آ برلوف و پیتر کریگ، بر اساس داستانی از گرین ساخته شده است. در این فیلم جنیفر لوپز، جوزف فاینس، عمری هاردویک و گائل گارسیا برنال به ایفای تقش می پردازند. در فوریه سال 2021، اعلام شد که فیلم مادر با بازی جنیفر لوپز با کارگردانی نیکی کارو، بر اساس فیلمنامه ای از میشا گرین و آندریا برلوف از پروژه های نتفلیکس است. فیلمبرداری اصلی در ونکوور در 4 اکتبر 2021 آغاز شد. در 11 ژانویه 2022، فیلمبرداری به دلیل شیوع نوع کووید به حالت تعلیق درآمد.
جنیفر لوپز خواننده، رقصنده و بازیگر مشهور و محبوب هالیوود است. جنیفر لوپز از سال ۱۹۹۱ فعالیت حرفه ای خودش را آغاز کرد و در فیلم هایی نظیر فیلم The boy next door 2015، فیلم Marry me 2022 و فیلم Shotgun wedding 2022 به ایفای نقش پرداخته است.

 

عملکرد فیلم مادر 2023

فیلم The Mother در دوازدهم می سال 2023 توسط نتفلیکس منتشر شد. برای دانلود فیلم The mother 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در The mother جنیفر لوپز در نقش مادر، جوزف فاینس در نقش آدریان لاول، عمری هاردویک در نقش ویلیام کروز و گائل گارسیا برنال در نقش هکتور آلوارز هنرنمایی می کنند. وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes برای فیلم The Mother 2023 گزارش می‌دهد که این فیلم، از یازده نقد، امتیاز تایید ۵۸ درصد با میانگین نمره 5.4/10 را بدست آورده است. دانلود فیلم The Mother 2023 به طرفداران جنیفر لوپز و فیلم هایی با مضمون درام و اکشن پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.