دانلود فیلم
Dead Shot

458 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1408
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Dead Shot
دانلود فیلم Dead Shot

خلاصه فیلم Dead Shot 2023

داستان اصلی فیلم از دید یک شبه نظامی بازنشسته ایرلندی است که شاهد تیراندازی به همسر باردارش توسط یک افسر SAS بود و از مجروح شدن و مرگ احتمالی به لندن 1970 فرار می کند تا نقشه انتقام خودش رو طراحی و اجرا کند...

 

عوامل ساخت فیلم Dead Shot 2023

فیلم Dead Shot یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، درام و مهیج محصول بریتانیا است که برای اسکای سینما با بازی امل امین، کالین مورگان، فلیسیتیدجونز و مارک استرانگ ساخته شده است. این فیلم توسط Ronan Bennett و The Guard Brothers که کارگردانی نیز هستند، توسط Ingenious Media و Rocket Science در همکاری با Screen Scotland و LipSync Productions تولید شده است. در Dead Shot شاهد بازی امل امین در نقش طوفان، کالین مورگان در نقش مایکل، فلیسیتی جونز در نقش کاترین و مارک استرانگ در نقش هلند هستیم. فیلم نامه فیلم Dead Shot نوشته شده توسط رونان بنت، اولین نسخه از فیلمنامه را در سال 2012 نوشته بود، بنت از کتاب جاده به خیابان Balcombe نوشته استیون اس. مویسی الهام گرفته شده بود. فیلم Dead Shot در ابتدا با عنوان Borderland در سال 2020 با جان بویگا و جک رینور در نقش های اصلی اعلام شد. مشخص شد که برادران گارد برای کارگردانی این پروژه با همکاری نویسندگی همکاری دارند. این فیلم یکی از فیلم هایی بود که تولید آن به دلیل همه گیری کووید-19 به تعویق افتاد. فیلمبرداری در آپریل 2022 در ادینبورگ و گلاسکو آغاز شد. پس از پایان فیلمبرداری لوکیشن، وسایل و وسایل دیگر از مجموعه به خیریه های محلی در اسکاتلند اهدا شد.

 

عملکرد فیلم Dead Shot 2023

فیلم Dead Shot در تاریخ 12 می سال 2023 در سینمای اسکای در بریتانیا و ایرلند و سایر مناطق نمایش داده شد. در وب سایت جمع آوری بازبینی Rotten Tomatoes، فیلم Dead Shot تا به الان بر اساس 5 بررسی، 100% تایید شده است. پل ویتینگتون در ایرلندی ایندیپندنت گفت که این این یک فیلم هیجان انگیز، ناب و ساده و در عین حال بسیار کارآمد است. لزلی فلپرین در گاردین به فیلم چهار ستاره داد و جزئیات دوره و فیلمنامه را تحسین کرد و اظهار داشت که اگرچه «مسیر به نظر می‌رسد کمی از پیش تعیین شده توسط قراردادهای دراماتیک است، اما هنوز پیچش‌های سوزناکی در انتظار است». کوین ماهر در تایمز نیز به فیلم Dead Shot چهار ستاره اهدا کرد و فیلمنامه رونان بنت را تحسین کرد و آن را "فیلم خشن و وحشتناکی که لحظاتی از عظمت حماسی دارد" نامید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.