دانلود فیلم
Royalteen: Princess Margrethe

781 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 553
10
/
4.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Royalteen: Princess Margrethe
دانلود فیلم Royalteen: Princess Margrethe

خلاصه فیلم Royalteen: Princess Margrethe

از آنجایی که جشن سال گذشته با درام بزرگ برای شاهزاده خانم مارگرت به پایان رسید، او اکنون باید راز اتفاقی که برای او رخ داده را با خود حمل کند تا باعث شرمساری خانواده سلطنتی نروژ نشود. وقتی مارگارت خبر برنامه ریزی خانواده سلطنتی دانمارک را می شنود، این را فرصتی می بیند تا سرانجام با شاهزاده اسکندر که ماه ها با او چت می کرد ملاقات کند. با شروع درام خانوادگی برای خانواده سلطنتی نروژ، مارگارت باید جایگاه خود را نه تنها به عنوان یک شاهزاده خانم قوی و قدرتمند، بلکه به عنوان یک زن جوان در جستجوی عشق پیدا کند...

 

عوامل ساخت فیلم Royalteen: Princess Margrethe 2023

فیلم Royalteen: Princess Margrethe یک فیلم سینمایی در ژانر درام و عاشقانه محصول کشور نروژ است. در سال ۲۰۲۳ به کراگردانی اینگویلد سودرلیند منتشر شد. فیلم رویالتین: شاهزاده خانم مارگرت (اکنون در نتفلیکس) دنباله ای از درام رمانتیک نوجوان نروژی رویالتین در سال 2022 است که درباره فرزندان بلودهای اسکاندیناویایی است. هر دو فیلم بر اساس مجموعه ای از کتاب های آن گان هالورسن و رندی فوگلهاگ ساخته شده اند. اولی بر روی عاشقانه بین شاهزاده کاله (ماتیاس استوروی) و دختر متوسط ​​شهروندی لنا (اینس هویتر آسرسون) متمرکز بود، اما دومی مرغ عشق های جوان ما را کنار می کشد تا خواهر دوقلوی کاله، مارگرت (الی ریانون مولر آزبورن) را دنبال کنند. مشکلات او را در نور جدیدی قرار می دهند و او را از آنتاگونیست منفور به قهرمان دلسوز تغییر می دهند.

 

عملکرد فیلم Royalteen: Princess Margrethe

در فیلم Royalteen: Princess Margrethe مانند فیلم هایی از این دست، وقتی دو یا سه خواستگار بالقوه عاشقانه وجود دارد، معمولاً می توانید برق را در بین قهرمان ما و بهترین همتای او احساس کنید، اما در این مورد، ما دچار درگیری می‌شویم.  شاید کار نمی کند زیرا شاهزاده خانم باید قبل از اینکه وارد رابطه شود، خودش را جمع و جور کند؟  یا دقیق تر، شاید به این دلیل است که فیلم مشکلات خانوادگی و سلامت روانی نسبتاً جدی شاهزاده خانم را مانند داستان های فرعی مورد بررسی قرار می دهد؟ در واقع، چیز های عاشقانه فقط یک سری داستان فرعی هستند. برای دانلود فیلم Royalteen: Princess Margrethe با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. هیچ طرح اصلی در اینجا وجود ندارد، فقط مجموعه‌ای از اپیزودها در زندگی بی پایان مارگرت، که به یک عاشقانه درام اضافه می شود. فیلم سعی می‌کند در پرتره ی کلی اش از زندگی غم انگیز خانواده های سلطنتی، کشش دراماتیکی پیدا کند. این خوراک موضوعی خسته کننده تقریباً تمام حماسه های زندگی درون قصر است و مارگرت به اندازه کافی شایسته یا جاه طلب نیست که بتواند ایده های جدیدی را به این داستان بیاورد. صحنه ای در اواخر فیلم وجود دارد که مارگرت در طول یک کنفرانس مطبوعاتی به او اجازه می دهد مراقب خود باشد و فکر می‌کنم این لحظه مهمی است، اما مانند هر چرخش دراماتیک دیگری در این داستان بی تفاوت از کنار ما می گذرد.  سپس فیلم با یک سکانس موسیقایی گنگ و گنگ تضعیف می شود. دانلود فیلم Royalteen: Princess Margrethe 2023 به هر سلیقه ای پیشنهاد نمی شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-02-30 03:51:38
    https://www.imdb.com/title/tt15022184/ اینم ربط داره بهش هست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.