دانلود فیلم
To Catch a Killer گرفتن یک قاتل

449 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 15085
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم To Catch a Killer (گرفتن یک قاتل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم To Catch a Killer (گرفتن یک قاتل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم To catch a killer 2023

النور فالکو یک افسر جوان و با استعداد اما مشکل دار اداره پلیس بالتیمور است که با شیاطین گذشته خود مبارزه می کند، زمانی که توسط جفری لممارک، بازرس ارشد FBI استخدام می شود تا به شناسایی و ردیابی یک تک تیرانداز که به ظاهر مرتکب یک سری اقدامات ظاهری شده است، کمک کند. تیراندازی های دسته جمعی نامربوط  در حالی که پلیس و اف‌بی‌آی یک تعقیب و گریز سراسری را آغاز می کنند، در هر مرحله با رفتار بی سابقه قاتل خنثی می شوند.  با توجه به روحیه شکنجه شده اش، النور ممکن است تنها فردی باشد که می تواند ذهن مهاجم خود را درک کند و او را به دست عدالت بسپارد...

 

عوامل ساخت فیلم To Catch a killer

فیلم گرفتن یک قاتل (به انگلیسی: To Catch a Killer) یک فیلم سینمایی در ژانر جنایی و اکشن محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی دامیان شیفرون و نویسندگی سیفرون و جاناتان واکهام است.  شیلین وودلی در نقش النور فالکو، بن مندلسون در نقش جفری لممارک، جووان آدپو در نقش مکنزی و رالف اینسون در نقش دین پوسی بازیگران اصلی این فیلم هستند. در این فیلم، یک پلیس جوان با استعداد اما مشکل دار بالتیمور توسط اف بی آی استخدام می شود تا به شناسایی و ردیابی یک قاتل زنجیره ای کمک کند.  این فیلم اولین حضور انگلیسی زبان شیفرون است. در ماه می سال 2019، شیلین وودلی به گروه بازیگران این فیلم ملحق شد که در آن زمان با عنوان Misanthrope نامگذاری شد و دامیان شیفرون کارگردانی فیلمنامه ای را برعهده داشت که با همکاری جاناتان واکهام نوشته بود.  وودلی همچنین این فیلم را تولید کرد که اولین فیلم انگلیسی زبان شیفرون است. در ماه می سال 2019، گزارش شد که فیلمبرداری فیلم To catch a killer در آتلانتا انجام خواهد شد اما فیلمبرداری فیلم به جای آن در مونترال، کانادا، از 27 ژانویه تا 10 مارس 2021 انجام شد.

 

عملکرد فیلم گرفتن یک قاتل 2023

این در 21 آوریل 2023 توسط Vertical Entertainment منتشر شد و نظرات متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. در نوامبر 2022، Vertical Entertainment U.S.  حقوق توزیع فیلم To catch a killer یا همان برای گرفتن یک قاتل را خرید و در 21 آوریل 2023 در سینماها اکران شد. برای دانلود فیلم To catch a killer با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes ، فیلم To catch a killer  امتیاز 50 درصد تایید رو بر اساس 58 نقد با میانگین نمره 5.6/10 بدست آورد. انجمن منتقدان این وب سایت چنین نوشتند: «کارگردانی شیک و بازی های خوب دامیان دیوید شیفرون، پرونده To Catch a Killer را تقویت می کند، اما یک فیلمنامه مشتق شده این فیلم هیجان‌انگیز را از مسیر خود دور می‌کند.» دانلود فیلم To catch a killer 2023 به طرفداران ژانر جنایی و اکشن توصیه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.