دانلود فیلم
Full River Red رودخانه سرخ

655 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2240
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم چینی Full River Red (رودخانه سرخ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم چینی Full River Red (رودخانه سرخ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم رودخانه سرخ 2023

این فیلم داستانی رازآلود از دوران آغاز سلسله سانگ سانگ رخ می دهد را روایت میکند. داستان فیلم Full River red چهار سال پس از مرگ یو فی (حدود 1146) اتفاق می افتد.  یک قتل مرموز در اقامتگاه Qin Hui زمانی رخ می دهد که او با نمایندگانی از سلسله جین رقیب ملاقات می کند.  یک سرباز و یک فرمانده درگیر یک توطئه بزرگ می شوند که یکی از فرستادگان جین از بین می رود و نامه محرمانه ای گم شده است.  مراقبان صالح مسئول این حادثه هستند و می خواهند یک مظنون به خیانت را بکشند...

 

عوامل ساخت فیلم Full River red 2023

فیلم رودخانه سرخ (به چینی: 满江红) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، هیجان انگیز و تاریخی محصول کشور چین است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی ژانگ ییمو به نمایش در اومده است و شن تنگ و جکسون یی در کنار ژانگ یی، لی جیایین، وانگ جیای و یو یونپنگ در آن بازی می کنند. فیلم Full river red در سینما های چین در 22 ژانویه 2023، همزمان با روز سال نو چینی اکران شد. این فیلم همچنین دومین فیلم پر فروش سال 2023 پس از فیلم Super Mario Bros است. در این فیلم شن تنگ در نقش جانگ دا (张大)، بازیگر محبوب جکسون یی در نقش سان جون (孙均) معاون فرمانده گردان گارد، ژانگ یی در نقش هه لی (何立) و لی جیایین در نقش کین هوی به ایفای نقش می پردازند. این عنوان برگرفته از یکی از مشهورترین اشعار Man Jiang Hong است که به یو فی نسبت داده شده است.  یو فی ژنرال نظامی سلسله سانگ جنوبی (1127-1279) بود.  او نماد میهن پرستی و وفاداری به کشورش است.  با این حال، یو فی توسط امپراتور سونگ ژائو گو به همراه نخست وزیر چین هوی اعدام شد.  اگرچه این شعر به یو فی نسبت داده می شود، اما نظریه هایی وجود دارد که یو فی در واقع آن را ننوشته است. حتی برخی می گویند که این شعر در دوره زمانی متفاوتی (مثلاً پس از سلسله سونگ) سروده شده است، به این دلیل که از کوه های هلان و شیونگنو نام برده شده است. شعر Man Jiang Hong در طول فیلم توسط دو نفره Qin Hui در مقابل ارتش سونگ خوانده می شود. فیلم Full River red رسما اعلام کرد که فیلمبرداری در 26 ژوئن 2022 آغاز شده است.

 

عملکرد فیلم چینی رودخانه سرخ 2023

اولین تریلر فیلم Full river red در 27 دسامبر 2022 منتشر شد. در همان روز، همچنین اعلام کرد که فیلم برای اکران در 22 ژانویه 2023 برنامه ریزی شده است. این فیلم 60 میلیون دلار در روز افتتاحیه و 181 میلیون دلار در سه روز اول اکران، پس از The Wandering Earth 2 موفق شد تنها در 8 روز، بیش تر از 465 میلیون دلار به فروش برسد. از 18 مارس 2023، این فیلم ششمین پر درآمد ترین فیلم باکس آفیس چین در تمام دوران است و بالاترین درآمد از باکس افیس سال نو چینی 2023 است. در وبسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 10 نقد، 100% تایید شده است. متاکریتیک، بر اساس 7 منتقد، امتیاز 75 از 100 را به فیلم رودخانه سرخ ۲۰۲۳ اختصاص داده است که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.