دانلود فیلم
Collateral وثیقه

673 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 417516
10
/
7.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Collateral (وثیقه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم Collateral (وثیقه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم وثیقه 2004

مکس دوروچر یک راننده تاکسی لس آنجلس است که تلاش می کند به اندازه کافی درآمد کسب کند تا تجارت لیموزین خود را راه اندازی کند.  یکی از مشتری های این شب، دادستان فدرال آنی فارل است که برای ایالات متحده کار می کند.  وکیل ناحیه مرکزی کالیفرنیا.  در رانندگی به سمت دفتر او، آنها با هم صحبت می کنند و آنی کارت ویزیت خود را به مکس می دهد.  خطر بعدی مکس وینسنت است.  وینسنت به مکس می گوید که برای یک شب در لس آنجلس است تا یک معامله املاک و مستغلات را انجام دهد و به مکس 600 دلار پیشنهاد می دهد تا او را به چندین مکان براند.  مکس که در ابتدا تمایلی به نقض مقررات نداشت، در نهایت موافقت کرد. همانطور که مکس در اولین ایستگاه منتظر می ماند، جسدی روی ماشینش می افتد. وینسنت نشان می دهد که یک قاتل است و جسد یکی از پنج هدف است. او مکس را مجبور می کند جسد را در صندوق عقب پنهان کند و به رانندگی ادامه دهد...

 

عوامل ساخت فیلم Collateral 2004

فیلم وثیقه (Collateral) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، نئو نوآر محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2004 به کارگردانی و تهیه کنندگی مایکل مان بر اساس فیلمنامه ای از استوارت بیتی و با بازی تام کروز و جیمی فاکس به نمایش در اومد. داستان فیلم مکس دوروچر، یک راننده تاکسی لس آنجلس و مشتری او، وینسنت است.  وقتی به مکس کرایه بالایی برای رانندگی به چندین مکان پیشنهاد می شود، موافقت می کند اما به زودی متوجه می شود که توسط وینسنت گروگان گرفته شده است که معلوم می شود یک قاتل در یک قتل قراردادی است. فیلمنامه نویس بیتی برای اولین بار ایده فیلم Collateral را زمانی که با تاکسی از فرودگاه سیدنی به خانه می رفت، مطرح کرد. بیتی این ایده را با جولی ریچاردسون تهیه کننده در میان گذاشت و او آن را به کارگردان فرانک دارابونت نشان داد. این فیلم به شبکه HBO ارسال شد اما رد شد. توسط DreamWorks خریداری شد اما تا سه سال بعدش شاهد توسعه نبود.  قبل از اینکه سه مان، کروز و فاکس به فیلم بپیوندند، میمی لدر، یانوش کامینسکی و فرناندو مایرلس هر کدام به عنوان کارگردان در نظر گرفته می شدند و راسل کرو و آدام سندلر به ترتیب در حال مذاکره برای بازی در نقش وینسنت و مکس بودند. فیلمبرداری Collateral در درجه اول در سراسر لس آنجلس انجام شد و اولین فیلم بلندی بود که با دوربین فیلمبرداری با کیفیت بالا وایپر فیلم استریم فیلمبرداری شد.  آهنگ موسیقی توسط جیمز نیوتن هاوارد، با آهنگ های اضافی از Audioslave و Paul Oakenfold ساخته شده است.

 

عملکرد فیلم Collateral

وثیقه در ششم آگوست 2004 در ایالات متحده منتشر شد و بیش از 220 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. فیلم Collateral به ویژه برای بازی های کروز و فاکس، کارگردانی و تدوین مان مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.  وثیقه توسط هیئت ملی بازبینی به عنوان یکی از ده فیلم برتر سال 2004 انتخاب شد. برای دانلود فیلم Collateral 2004 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در هفتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار، فاکس نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.  در حالی که تدوینگران فیلم جیم میلر و پل روبل نامزد بهترین تدوین فیلم شدند. وثیقه نقدهای مثبتی دریافت کرد. در وبسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 238 نقد، با میانگین امتیاز 7.5 از 10، با امتیاز 86% تایید شده است. اجماع منتقدان بیان می کند که «با تکیه بر ویژگی های بصری نشان تجاری کارگردان مایکل مان و اجرای ضعیف و شرورانه از تام کروز، Collateral یک فیلم نوآر، هیجان انگیز شیک و جذاب است». دانلود فیلم Collateral 2004 به طرفداران ژانر اکشن نوار امریکایی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.