دانلود فیلم
Black Lotus نیلوفر سیاه

445 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1004
10
/
4.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Black Lotus (نیلوفر سیاه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم Black Lotus (نیلوفر سیاه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم Black Lotus 2023

یک عامل سابق نیرو های ویژه، جنگ یه نفره ای را در خیابان های آمستردام راه اندازی می کند تا دختر دوستش را از دست سندیکای جنایی محلی نجات دهد. یک سرباز از آموزش نظامی خود برای نجات دختر ربوده شده از دوست مرده خود استفاده می کند...

 

عوامل ساخت فیلم نیلوفر سیاه ۲۰۲۳

فیلم Black Lotus یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و تریلر و مهیج ساخت مشترک کشور های آمریکا و هلند است. فیلم نیلوفر سیاه با کارگردانی تودور چاپکانوف و نویسندگی تاد داگرهارت در سال ۲۰۲۳ در قالب ۹۰ دقیقه منتشر شد. فیلم نیلوفر سیاه یک فیلم در ژانر اکشن و جنایی آمریکایی محصول سال 2023 هلندی است که در آن مامور نیرو های ویژه سابق جنگی یک نفره را در آمستردام به راه انداخته تا دختر دوستش را از دست سندیکای جنایی محلی نجات دهد. فیلم Black Lotus به کارگردانی تودور چاپکانوف متولد بلغارستان بر اساس فیلمنامه ای نوشته Tad Daggerhart نوشته شده که مارسل دی بلاک، تام دی مول و کریستین مرکوری تهیه کننده آن هستند. در این فیلم ریکو ورهوفن، فرانک گریلو، ماری دومپنیه، پیتر فرانزن و پیپی کیسی ایفای نقش می کنند. یک عامل سابق نیرو های ویژه (ریکو ورهوفن) جنگی یک نفره را در خیابان های آمستردام به راه انداخته تا دختر دوستش را که توسط سندیکای جنایی محلی گرفته شده است نجات دهد. فیلمبرداری این فیلم در مکان های امستردام هلند و صوفیه بلغارستان انجام شده است.

 

عملکرد فیلم Black Lotus 2023

فیلم Black Lotus در ماه آوریل در بلژیک و هلند افتتاح شد.  در ایالات متحده، Movie Partnership در تاریخ 19 ژوئن 2023 منتشر شد. این فیلم از ابتدای اکران با نقد های منفی زیادی مواجه شد. برای دانلود فیلم Black Lotus به پایین صفحه مراجعه کنید. کسانی که می خواهند مبارزه غول پیکر تقریباً دو متری را ببینند فقط باید بیش از 45 دقیقه درام خسته کننده را پشت سر بگذارند. فیلم نیلوفر سیاه از مشکلات جدی در سرعت روایت رنج می برد. فیلم آنقدر روی اکشن متمرکز شده است که توسعه مناسبی از طرح واقعی را پشت سر می گذارد. فرانک گریلو نقش یک رئیس اوباش را بازی می کند، اما حضور کمی تهدید آمیز دارد. دانلود فیلم Black Lotus 2023 به افراد سخت پسند توصیه نمیشه. اگر نیلوفر سیاه دیالوگ را کاهش می داد و زودتر وارد عمل می شد، می توانست برنده باشد. به هر حال سیاه لوتوس کمی بیش از حد پرحرف است و نمی‌تواند توجه بیننده را از مشکلاتی که از برخی بازی‌های لرزان گرفته تا صدای عجیب و غریب بسیاری از افرادی که انگلیسی با لهجهدهای هلندی غلیظ صحبت می کنند، منحرف کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.