دانلود فیلم
Come Out Fighting برای مبارزه به میدان بیا

497 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1327
10
/
4.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Come Out Fighting (برای مبارزه به میدان بیا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Come Out Fighting (برای مبارزه به میدان بیا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Come Out Fighting 2023

در طول جنگ جهانی دوم، یک جوخه از سربازان ارتش آفریقایی آمریکایی در یک ماموریت نجات برای یافتن افسر فرمانده خود هستند.  آنها با کمک دوستان خود در گردان تانک 761 از طریق دفاع آلمان می جنگند تا آن را زنده کنند.

 

عوامل ساخت فیلم Come Out Fighting 2023

فیلم Come Out Fighting یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، جنگی و ماجراجویی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی استیون لوک منتشر شد.

 

عملکرد سریال Come Out Fighting

فیلم های جنگی معمولاً به بودجه های کلانی نیاز دارند. بازآفرینی زمان و دوران پرهزینه است، نه به ذکر همه عناصر لازم برای اجرای مبارزات واقع گرایانه. درام جنگ جهانی دوم Come Out Fighting به وضوح بودجه کافی نداشت. با شلیک یک هواپیمای جنگنده به قطار باز می شود که سپس از ریل خارج می شود.  CGI مورد استفاده برای ایجاد این تصادف ارزان و غیرقابل قبول است. این پیش درآمد برای شروعی هیجان انگیز است. در عوض، زمینه را برای ناامیدی در آینده فراهم می کند.  فیلمی درباره مشارکت آفریقایی آمریکایی ها در جنگ جهانی دوم می تواند هم مهم و هم تکان دهنده باشد. فیلم Come Out Fighting هیچ کدام نیست. برای دانلود فیلم Come out Fight با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. استیون لوک، نویسنده و کارگردان، در عوض مجموعه ای از کلیشه های فیلم جنگی را به زبان می آورد و آن را یک طرح می نامد.  شخصیت های او تک بعدی هستند.  فیلم هیچ بینش یا دیدگاهی در مورد تجربه سیاهان در طول جنگ جهانی دوم ندارد. ویرایش متلاطم هیچ لطفی به تصویر نمی کند و نه CGI ضعیفی که نه تنها آن قطار بلکه انفجار، دود، آتش و سایر عناصر را نیز ارائه می دهد. در سطح تاریخی، فیلم به همان اندازه بد می لنگد. فیلم Come Out Fighting به ابتدایی ترین روش به موضوع تاریخی می پردازد.  فیلم  Come Out Fighting فقط 85 دقیقه طول می کشد، اما هنوز هم بی پایان است. دانلود فیلم Come out fight به هر سلیقه ای پیشنهاد نمیشه. این فیلم بدون هیچ چیز برای به دست آوردن سرمایه ما جلو می رود، مگر اینکه جلوه های بصری ضعیف برای شما جالب باشد.  این مایه شرمساری است، زیرا سربازان سیاه پوست نقش مهمی در جنگ جهانی دوم داشتند.  آنها سزاوار این هستند که یادشان گرامی داشته شود، نه اینکه برای هیجان های ارزان قیمت مورد سوء استفاده قرار گیرند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.