دانلود فیلم
Assault on Precinct 13 حمله به کلانتری 13

509 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 53073
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Assault on Precinct 13 (حمله به کلانتری 13) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Assault on Precinct 13 (حمله به کلانتری 13) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Assault on Precinct 13

در جنوب مرکزی لس آنجلس، یک باند محلی به نام Street Thunder، انباری از تفنگ های تهاجمی و تپانچه ها را می دزدد. در ساعت 3:00 صبح روز شنبه در اندرسون، یک محله یهودی نشین آلوده به جنایت، تیمی از افسران LAPD مسلح به کمین شش نفر از اعضای باند را می کشند. بعد ها، چهار فرمانده جنگ باند سوگند خون انتقام از پلیس و شهروندان لس آنجلس می خورند...

 

عوامل ساخت فیلم Assault on Precinct 13

فیلم حمله به منطقه 13 یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و مهیج محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 1976 منتشر شد که توسط جان کارپنتر نوشته، کارگردانی، گلچین شده و تدوین شده است. آستین استوکر در نقش افسر پلیسی بازی می کند که از یک منطقه منحل شده در برابر یک باند جنایتکار بی امان دفاع می کند، همراه با داروین جوستون در نقش یک قاتل محکوم که به او کمک می کند. لوری زیمر، تونی برتون، مارتین وست و نانسی کیس به عنوان دیگر مدافعان حوزه حضور دارند. جی استین کاپلان، تهیه کننده، با کارپنتر تماس گرفت تا فیلمی با هزینه کمتر از 100000 دلار بسازد، به شرطی که کارپنتر کنترل خلاقانه کاملی داشته باشد. فیلمنامه کارپنتر، با نام اصلی اندرسون آلامو، از فیلم وسترن هاوارد هاکس ریو براوو و فیلم ترسناک جورج آ. رومرو شب مردگان زنده الهام گرفته شده است. علیرغم اختلاف نظر با MPAA بر سر صحنه ای که شامل کشتن خشونت آمیز یک دختر جوان بود، این فیلم رتبه R را دریافت کرد و در 5 نوامبر 1976 در ایالات متحده اکران شد. فیلم حمله به منطقه 13 در ابتدا با نقد های متفاوت و بازگشت غیر قابل توجه گیشه در ایالات متحده مواجه شد، اما زمانی که فیلم در جشنواره فیلم لندن در سال 1977 به نمایش درآمد، بازبینی هیجان انگیزی از سوی کن ولاشین، مدیر جشنواره دریافت کرد که منجر به تحسین منتقدان شد. این فیلم طرفداران و تجدید نظر منتقدان را به خود جلب کرده است و بسیاری این فیلم را به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن دوران خود و کارپنتر ارزیابی می کنند.  یک نسخه بازسازی شده در سال 2005 به کارگردانی ژان فرانسوا ریشت و با بازی اتان هاوک و لارنس فیشبرن منتشر شد. فیلم Assault on Precinct 13 در نوامبر 1975 شروع شد و تنها در 20 روز، از جمله روز شکرگزاری، با بودجه 100,000 دلار فیلمبرداری شد. کارپنتر از این فیلم به عنوان سرگرم کننده ترین فیلمی که تا به حال کارگردانی کرده است یاد کرده است. اگرچه عنوان فیلم حمله به حوزه 13 است، اما این اکشن عمدتاً در یک ایستگاه پلیس به نام منطقه 9، بخش 13 توسط گروهبان کارکنان بیشاپ از طریق رادیو اتفاق می‌افتد. فیلم Assault on Precinct 13 توسط ایروین یابلانس خریداری شد.

 

عملکرد فیلم حمله به منطقه 13

فیلم Assault on Precinct 13 اولین بار در لس آنجلس در سینما ایالتی در سوم نوامبر 1976 با نقد های متفاوت و درآمد های غیر قابل توجه در گیشه منتشر شد. دن اوبانن، نویسنده مشترک کارپنتر در Dark Star، در اولین نمایش لس آنجلس شرکت کرد. در این مرحله از روابط حرفه ای آنها، اوبانن به موفقیت کارپنتر حسادت کرد و با اکراه در اولین نمایش شرکت کرد. فیلم Assault on Precinct 13 در جشنواره فیلم کن در ماه مه 1977 افتتاح شد، جایی که برخی از منتقدان بریتانیایی اعلامیه های مثبتی دریافت کردند.  برای دانلود فیلم Assault on Precinct 13 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. با این حال، فیلم مورد تحسین منتقدان قرار نگرفت تا اینکه در بیست و یکمین جشنواره فیلم لندن در 1 دسامبر 1977 به نمایش درآمد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر منتقدان فیلم Assault on Precinct 13 امتیاز تایید ۹۶ درصد رو بدست آورد. همچنین کاربران imdb به این فیلم نمره ۷.۳ از ده رو دادند. دانلود فیلم Assault on Precinct 13 به طرفداران ژانر اکشن کلاسیک توصیه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.