دانلود فیلم
13 Assassins 13 قاتل

549 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 67131
10
/
7.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم 13 Assassins (13 قاتل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم 13 Assassins (13 قاتل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم 13 قاتل 2010

در سال 1844 دوره ادو، در حالی که شوگونات توکوگاوا رو به زوال است، لرد سادیست ماتسودایرا ناریتسوگو آکاشی به تجاوز جنسی، شکنجه، مثله کردن و قتل اشراف و مردم عادی به امیار خود می پردازد او نقش یک سپر را بازی می کند زیرا شوگان برادر ناتنی اوست. سر دوی توشیتسورا، وزیر دادگستری شوگون، متوجه می شود که وقتی ناریتسوگو به شورای شوگونی صعود می کند، جنگ داخلی بین شوگان و بسیاری از اربابان فئودال که ناریتسوگو به آنها توهین کرده است، در می گیرد...

 

عوامل ساخت فیلم 13 Assassins

فیلم 13 قاتل (به ژاپنی: 十三人の刺客، هپبورن: Jūsannin no Shikaku) یک فیلم سامورایی محصول سال ۲۰۱۰ ژاپن، به کارگردانی تاکاشی میکه و با بازی کوجی یاکوشو، تاکایوکی یامادا، سووکاکاگوروکاکی و سوووکاکاکازو است. بازسازی درام دوره ای ژاپنی به نام فیلم 13 آدمکش محصول 1963 ایچی کودو، در سال 1844 در اواخر دوره ادو اتفاق می افتد که در آن گروهی متشکل از سیزده قاتل - متشکل از دوازده سامورایی و یک شکارچی - مخفیانه نقشه ترور لرد ماتسوگو نادریت را می کشند. این فیلم سومین همکاری است که در آن یامادا و تاکائوکا با هم بازی کردند، دو تای اول فیلم Crows Zero و فیلم Crows Zero 2 هر دو به کارگردانی Miike هستند.  فیلمبرداری اصلی طی دو ماه، از ژوئیه تا سپتامبر 2009، در شمال ژاپن انجام شد.  این فیلم در 25 سپتامبر 2010 در ژاپن و در 29 آوریل 2011 در ایالات متحده اکران شد. منتقدان غربی که آن را به خوبی با آثار آکیرا کوروساوا مقایسه کردند، مورد تحسین قرار گرفت. فیلمبرداری صحنه های اکشن حدود سه هفته به طول انجامید و با مشکلات جزئی مربوط به آب و هوا مواجه شد. طبق گزارش ها، بیش از نیمی از سیزده بازیگری که نقش قاتلین را بازی می کردند، در مبارزه با شمشیر و اسب سواری بی تجربه بودند و مایک می‌خواست که آنها دقیقاً همینطور باشند و توضیح داد: «اگر بازیگران از ابتدا ماهر بودند و در چندین سامورایی حضور داشتند. در فیلم های قبلی، نحوه برخورد آن‌ها با اکشن متفاوت بوده است؛ احتمالاً در نهایت کاری می کردند که خوب به نظر برسند یا زیبا باشند، یا در دام شکل کلیشه ای بودن، بیفتند."

 

عملکرد فیلم 13 Assassins

شرکت HanWay Films واقع در لندن جرمی توماس فروش بین المللی فیلم 13 Assassins را انجام داد. توهو حقوق توزیع در ژاپن را پیش خرید کرده بود و آن را در 25 سپتامبر 2010 منتشر کرد. این فیلم برای شیر طلایی در شصت و هفتمین جشنواره بینالمللی فیلم ونیز در 9 سپتامبر 2010 رقابت کرد. فیلم 13 Assassins نقد های خوبی از منتقدان دریافت کرد، بسیاری از آنها دنباله نبرد نهایی آن را (که 45 دقیقه طول می کشد) تحسین کردند. وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes امتیاز 95% را با میانگین نمره 7.9 از 10 بر اساس بررسی های 128 منتقد به فیلم 13 Assassins اختصاص داده است. در متاکریتیک، فیلم «تحسین جهانی» را دریافت کرد و جایزه «باید ببینید» را دریافت کرد. منتقدان فیلم 13 Assassins را به‌عنوان فیلمی «فوق العاده سرگرم کننده، یک حماسه بلندپروازانه با بودجه کلان، کارگردانی شده با جلوه های بصری و صدای عالی» تحسین کردند و آن را در استفاده ظریف از جلوه‌های CGI نسبت با سایر فیلم های اکشن مقایسه کردند. ایبرت بعداً آن را در لیست بهترین فیلم های سال 2011 خود به عنوان ضمیمه ای به 20 فیلم برتر خود قرار داد. منتقد نیویورک پست نوشت فیلم 13 Assassins مکمل هفت سامورایی آکیرا کوروساوا (1954) و فیلم ران (1985) است و فیلم Miike را به عنوان "شاهکاری تند کننده نبض که کوروساوا را خوشحال می کند" توصیف می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.