دانلود فیلم
Demolition Man مرد خرابکار

703 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 185014
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Demolition Man (مرد خرابکار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم Demolition Man (مرد خرابکار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم Demolition Man

در سال 1996، سایمون فینیکس، مجرم حرفه ای روانی، اتوبوسی از گروگان ها را می رباید و در ساختمانی متروکه پناه می گیرد. گروهبان LAPD، جان اسپارتان، ملقب به "مرد تخریب" به دلیل خسارات جانبی زیادی که اغلب در دستگیری مظنونین ایجاد می کند، برای دستگیری فینیکس یک حمله غیر مجاز انجام می دهد. هنگامی که اسکن حرارتی منطقه هیچ اثری از گروگان ها را نشان نمی دهد، او به ساختمان حمله می کند و با فونیکس مواجه می شود که برای تخریب آن مواد منفجره را به راه می اندازد...

 

عوامل ساخت فیلم مرد خرابکار ۱۹۹۳

فیلم Demolition Man (مرد خرابکار) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و علمی تخیلی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۱۹۹۳ به کارگردانی مارکو برامبیلا بعنوان اولین کارگردانی خود است. در این فیلم سیلوستر استالونه، وسلی اسنایپس، ساندرا بولاک و نایجل هاثورن ایفای نقش می کنند. استالونه جان اسپارتان است، یک افسر پلیس ریسک پذیر که به ایجاد تخریب در حین انجام کارش شهرت دارد. پس از یک تلاش ناموفق برای نجات گروگان ها از دست ارباب جنایت شیطانی سایمون فینیکس (اسنایپس)، هر دو در سال 1996 به یخ زدگی محکوم می شوند. این داستان به بسیاری از آثار دیگر از جمله رمان دیستوپیایی «دنیای جدید شجاع» اثر آلدوس هاکسلی در سال 1932 و «خواب آلود بیدار» اثر اچ جی ولز اشاره می کند. کارگردان مارکو برامبیلا پیشینه ای در فیلمبرداری تبلیغات تلویزیونی با بودجه کلان داشت و این اولین فیلم بلند او بود. این فیلم تقریباً هشت ماه پس از آن به تولید رسید.

 

عملکرد فیلم Demolition Man 1993

فیلم Demolition Man در 8 اکتبر 1993 در ایالات متحده اکران شد و نظرات متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. فیلم Demolition Man در مقابل بودجه حدود ۶۰ میلیون دلار موفق به فروش 159 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد و فیلم موفقی برای استالونه به حساب می آمد. در سایت Rotten Tomatoes، فیلم مرد خرابکار بر اساس 42 نقد، با میانگین نمره 5.60/10، امتیاز 62 درصد محبوبیت دارد. انجمن منتقدان چنین می گوید: «یک فیلمبرداری علمی تخیلی بهتر از متوسط ​​با جریانی طنزآمیز، Demolition Man با اجرای قوی سیلوستر استالونه، وسلی اسنایپس و ساندرا بولاک تقویت می شود.» برای دانلود فیلم Demolition Man 1993 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در متاکریتیک فیلم مرد خرابکار دارای نمره 34 از 100، بر اساس نه نقد است که نشان دهنده "بررسی های عموما نامطلوب" است. وینسنت کانبی از نیویورک تایمز آن را "یک مصنوع مهم زمان ما یا حداقل این هفته" نامید. ریچارد شیکل از تایم نوشت: «برخی طنزهای اجتماعی تند تقریباً با انفجارهای بیش از حد و انتخاب بازیگران بی دقت تضعیف می شود.» پیتر تراورز از رولینگ استون از فیلم انتقاد کرد و آن را «براق و پوچ و همچنین وحشیانه و بی‌معنا» خواند. دانلود فیلم Demolition Man به طرفداران ژانر اکشن و علمی تخیلی پیشنهاد ویژه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.