دانلود فیلم
Escape from New York فرار از نیویورک

505 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 149643
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Escape from New York (فرار از نیویورک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Escape from New York (فرار از نیویورک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم فرار از نیویورک 1981

در یک دیستوپیک در سال 1988، در بحبوحه جنگ علیه اتحاد چین و اتحاد جماهیر شوروی، دولت ایالات متحده منهتن را به زندانی با حداکثر امنیت تبدیل کرد تا به افزایش 400 درصدی جنایت رسیدگی کند. این جزیره از دنیای خارج محصور شده و تحت نظارت شدید پلیس است. در سال 1997، زمانی که رئیس جمهور جان هارکر را به یک نشست صلح در هارتفورد می برد، ایر فورس وان توسط یک تروریست ربوده می شود…

 

عوامل ساخت فیلم Escape From New York

فیلم فرار از نیویورک (به انگلیسی: Escape from New York) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۱۹۸۱ است که به نویسندگی، فیلم‌برداری و کارگردانی مشترک جان کارپنتر و با بازی کرت راسل، لی ون کلیف، ارنست بورگنین، دونالد پلینس، آیزاک هیز، آدرین باربو و هری دین استانتون ساخته شده است. خط داستانی فیلم که در دنیای نزدیک به آینده در سال 1997 اتفاق می افتد، مربوط به آمریکای جنایت زده است که جزیره منهتن در شهر نیویورک را به تنها زندان حداکثر امنیتی این کشور تبدیل کرده است. فیلم Escape From New York را عمدتاً در سنت لوئیس، میسوری با بودجه تخمینی 6 میلیون دلار فیلمبرداری کردند. دبرا هیل و لری جی. فرانکو به عنوان تهیه کنندگان کار کردند.  این فیلم توسط نیک کسل نوشته شده است که با کارپنتر با ایفای نقش مایکل مایرز در هالووین همکاری کرده بود.


عملکرد فیلم Escape From New York 1981

فیلم فرار از نیویورک که در دهم ژوئیه 1981 در ایالات متحده اکران شد، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و موفقیت تجاری داشت و بیش از 25.2 میلیون دلار در گیشه به فروش رسید. این فیلم نامزد چهار جایزه زحل از جمله بهترین فیلم علمی تخیلی و بهترین کارگردانی شد. فیلم Escape From New York به یک سری فیلم کلاسیک کالت تبدیل شد و دنباله‌ای به نام فرار از لس آنجلس (1996) ساخته شد که توسط کارپنتر کارگردانی و نویسندگی شد و راسل در آن بازی کرد. فیلم فرار از نیویورک در 10 ژوئیه 1981 در نیویورک و لس آنجلس افتتاح شد. این فیلم در تابستان 1981 در سینماهای آمریکا 25.2 میلیون دلار فروخت. این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد. وینسنت کانبی، در نقد خود برای نیویورک تایمز، نوشت: «اما [فیلم Escape From New York] نباید خیلی جدی تحلیل شود. این داستانی است سخت روایت شده، بسیار بلند، یکی از بهترین فیلم های فرار (و اکشن) فصل بود». برای دانلود فیلم Escape From New York با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.در وبسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس نقدهای 66 منتقد، با میانگین نمره 7.20/10، موفق به دریافت 86 درصد امتیاز تایید شد. انجمن انتقادی سایت این بود: "فرار از نیویورک با یک کلان شهر آینده نگرانه جوی غم انگیز، ترکیبی عجیب و سرگرم کننده از کنش های هیجان انگیز و عجیب و غریب است". در متاکریتیک بر اساس بررسی های 12 منتقد، امتیاز 76% دارد که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است. دانلود فیلم Escape From New York 1981 به طرفداران فیلم های اکشن واقع در نیویورک کلاسیک دهه هشتاد پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.