دانلود فیلم
Point Break نقطه شکست

549 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 192565
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Point Break (نقطه شکست) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Point Break (نقطه شکست) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Point Break 1991

جانی یوتا، مامور سابق اف بی آی و مامور تازه کار ایالت اوهایو، به مامور با تجربه آنجلو پاپاس در تحقیق درباره یک سری سرقت های بانکی توسط «رئیس‌جمهور سابق» کمک می کند: گروهی از سارقان که ماسک های لاستیکی رونالد ریگان، جیمی کارتر، ریچارد نیکسون و لیندون بی را می پوشند. آنها به جای دزدی از خزانه، فقط پول نقدی که باجه ها در کشوهایشان دارند را می خواهند و در عرض نود ثانیه غیب می شوند...

 

عوامل ساخت فیلم نقطه فروپاشی 1991

فیلم Point Break (نقطه فروپاشی) یک فیلم سینمایی در اکشن، جنایی محصول کشور آمریکا به کارگردانی کاترین بیگلو و نویسندگی دبلیو پیتر ایلیف است که در سال ۱۹۹۱ منتشر شد.  در این فیلم پاتریک سویزی، کیانو ریوز، لوری پتی و گری بوزی ایفای نقش می کنند. عنوان فیلم به اصطلاح موج سواری «نقطه شکست» اشاره دارد که در آن موجی با برخورد به نقطه ای از خشکی که از خط ساحلی بیرون می آید، می شکند. در این فیلم ریوز به عنوان یک مامور مخفی FBI که وظیفه بررسی هویت گروهی از سارقان بانک را بر عهده دارد در حالی که او رابطه پیچیده ای با رهبر گروه (سویز) ایجاد می کند، ظاهر می شود. توسعه فیلم Point Break در سال 1986 آغاز شد، زمانی که ایلیف درمان اولیه را برای فیلم نوشت. بیگلو به زودی فیلمنامه را با همسر جیمز کامرون ساخت و فیلمبرداری چهار سال بعد انجام شد.  این فیلم در سراسر سواحل غربی قاره ایالات متحده فیلمبرداری شد و بودجه رسمی آن 24 میلیون دلار بود، قبل از اینکه برای تماشای سنتی در 12 ژوئیه 1991 منتشر شود.

 

عملکرد فیلم Point Break 1991

فیلم نقطه فروپاشی با استقبال عمومی مثبت منتقدان باز شد و منتقدان رابطه بین ریوز و سویزی را تحسین کردند. در طول نمایش خود، فیلم Point Break که با بودجه ۲۴ میلیون دلار ساخته شده بود، بیش از 83.5 میلیون دلار فروخت و از آن زمان تا به حال طرفدارانی را به دست آورده است. پس از موفقیت این فیلم، یک بازسازی ایجاد شد که در سال 2015 منتشر شد. در وبسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Point Break بر اساس 73 نقد، 70 درصد امتیاز محبوبیت با میانگین نمره 6.1/10 را به خود اختصاص داده است. برای دانلود فیلم Point Break با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن منتقدان این وب سایت درمورد فیلم نقطه فروپاشی نوشتند: «پوینت بریک، بی‌معنی، غیرمعمول و اغلب سرگرم کننده است تا به شما نشان دهد که روح انسان هنوز زنده است.» متاکریتیک میانگین نمره 58 از 100 را بر اساس نظر 20 منتقد گزارش می کند. راجر ایبرت از شیکاگو سان تایمز به این فیلم سه ستاره و نیم از چهار ستاره داد و نوشت: "بیگلو کارگردان جالبی برای این مواد است. او به شیوه های خطرناک زندگی شخصیت هایش به دلایل فلسفی علاقه مند است. دانلود فیلم Point Break به طرفدار فیلم های اکشن، جنایی دهه نود پیشنهاد میشه. جنت مازلین در نقد خود برای نیویورک تایمز، عملکرد ریوز را ستوده است: «بسیاری از اتفاقات به‌طور شگفت آوری رخ می دهد.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.