دانلود فیلم
Hardcore Henry هنری جان سخت

734 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 99018
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hardcore Henry (هنری جان سخت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Hardcore Henry (هنری جان سخت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Hardcore Henry 2015

مردی در یک آزمایشگاه در یک کشتی هوایی از خواب بیدار می شود. دانشمندی به نام استل به او می گوید که اسمش هنری است، ادعا می کند که همسرش است و او پس از تصادفی که باعث فراموشی او شده و لالش کرده است، دوباره زنده شده است. او اندام های گمشده او را با پروتزهای سایبرنتیک جایگزین می کند، اما مزدوران به رهبری آکان روان حرکتی قبل از اینکه بتواند صدای هنری را جایگزین کند، به کشتی حمله می کنند. آکان ادعا می کند که تمام تحقیقات استل دارایی شرکت او است...

 

عوامل ساخت فیلم Hardcore Henry

فیلم هاردکور هنری در برخی از کشورها به سادگی با نام هاردکور شناخته می شود (به انگلیسی: Hardcore Henry) یک فیلم علمی تخیلی، اکشن محصول سال ۲۰۱۵ به نویسندگی و کارگردانی ایلیا نایشولر (در اولین کارگردانی خود) و تهیه کنندگی تیمور بکمامبتوف، نایشولر، اینگا است. واینشتاین اسمیت و اکاترینا کونوننکو و ویل استوارت نویسندگی این داستان را بر عهده داشت. شارلتو کوپلی، دانیلا کوزلوفسکی، هیلی بنت و تیم راث از بازیگران فیلم Hardcore Henry هستند. این فیلم در هشتم آپریل 2016 توسط STXfilms در ایالات متحده اکران شد. این فیلم در ایالات متحده بازخورد های متفاوتی داشت اما در روسیه با استقبال مثبت بیشتری روبرو شد. علیرغم فروش 16.8 میلیون دلاری در سراسر جهان در برابر بودجه 2 میلیون دلاری، این فیلم به عنوان یک بمب باکس آفیس در ایالات متحده در نظر گرفته شد، زیرا STX 10 میلیون دلار برای به دست آوردن حقوق جهانی فیلم هزینه کرد. برای انتشار بین المللی آن، Hardcore Henry نامگذاری شد. این فیلم در 8 آوریل 2016 توسط STX منتشر شد.

 

عملکرد فیلم Hardcore Henry 2015

فیلم Hardcore Henry برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال 2015 در 12 سپتامبر 2015 به نمایش درآمد. این فیلم به یکی از پر مخاطب ترین فیلم های جشنواره تبدیل شد و به جنگ پیشنهادی بین Lionsgate، Universal و STX Entertainment منجر شد. برای انتشار بین المللی آن، Hardcore Henry نامگذاری شد. این فیلم در 8 آوریل 2016 توسط STX منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Hardcore Henry بر اساس 149 نقد، با میانگین نمره 5.6/10، امتیاز تایید 51% داشت. برای دانلود فیلم Hardcore Henry با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن انتقادی سایت چنین نوشتند: «به نظر می رسد فیلم هاردکور هنری آماده است تا فیلم اکشن را دوباره اختراع کند، اما بدون داستان یا شخصیت هایی که ارزش توجه به آن را داشته باشد، ترفند اول شخص آن به سرعت هیجان خود را از دست می دهد.» متاکریتیک به فیلم Hardcore Henry نمره ۵۱ از ۱۰۰ رو بر اساس نظر 30 منتقد، اختصاص میده که نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" است. در روسیه، این فیلم نقد های مثبتی دریافت کرد. دانلود فیلم Hardcore Henry 2014 به طرفداران ژانر علمی تخیلی و اکشن پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.