دانلود فیلم
Ronin رونین

648 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 189262
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Ronin (رونین) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم Ronin (رونین) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم Ronin 1998

در یک اغذیه فروشی در مونمارتر، دیردر، مأمور IRA با دو آمریکایی به نام های سم و لری و یک فرانسوی به نام وینسنت ملاقات می کند. او آنها را به انباری می برد که اسپنس انگلیسی و گرگور آلمانی در آنجا منتظر هستند. مکالمات بین این افراد نشان می دهد که همه آنها ماموران سابق دولت یا سرباز سابق هستند. «حمله به یک کاروان به شدت مسلح و سرقت کیف بزرگ و فلزی، که به عنوان MacGuffin عمل می کند. محتوای آن کیف هرگز فاش نمی شود.» اولین وظیفه تیم قبل از ماموریت اصلی دستیابی به سلاح است...

 

عوامل ساخت فیلم Ronin 1998

فیلم رونین (Ronin) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، مهیج محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۱۹۹۸ به کارگردانی جان فرانکنهایمر و نویسندگی جان دیوید زیک و دیوید مامت با نام مستعار ریچارد وایز است.  در این فیلم گروهی متشکل از رابرت دنیرو، ژان رنو، ناتاشا مک الهون، استلان اسکارسگارد، شان بین و جاناتان پرایس به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم Ronin درباره تیمی از ماموران ویژه سابق است که برای سرقت کیف مرموز و به شدت محافظت شده در حین حرکت در پیچ و خم وفاداری های در حال تغییر استخدام شده اند. این فیلم به دلیل تعقیب و گریز های واقعی با ماشین در نیس و پاریس مورد ستایش قرار گرفت. فرانکنهایمر برای کارگردانی فیلمنامه زیک، که مامت آن را بازنویسی کرد تا نقش دنیرو را گسترش دهد و جزئیات داستان را توسعه دهد، در سال 1997 امضا کرد. این فیلم توسط رابرت فریس در زادگاهش فرانسه از 3 نوامبر 1997 تا 3 مارس 1998 فیلمبرداری شد. رانندگان حرفه ای اتومبیل های مسابقه ای  شیرین کاری های خودرو را هماهنگ و اجرا کرد و الیا سیمیرال فیلم Ronin را که اولین فیلم او برای یک استودیو بزرگ بود، اجرا کرد. در فیلم Ronin رابرت دنیرو در نقش سم، یک مزدور آمریکایی که قبلاً با سی آی ای در ارتباط بود به ایفای نقش پرداخت. به گفته کارگردان جان فرانکنهایمر، دنیرو "همیشه بازیگر رویایی" برای فیلمش بود. همچنین ژان رنو در نقش وینسنت، یک مرد مسلح فرانسوی که با سم دوست می شود. فرانکنهایمر به دنبال برقراری دوستی بین شخصیت‌های رنو و دنیرو بود، که او آن را برای داستان محوری می‌دانست و می‌خواست پیوند خارج از صفحه نمایش را بین بازیگران تقویت کند.

 

عملکرد فیلم Ronin 1998

فیلم رونین در جشنواره فیلم ونیز 1998 پیش از اکران عمومی آن در 25 سپتامبر به نمایش درآمد. نظر منتقدان عموماً در مورد اکشن، بازیگران و جنبه های فنی فیلم مثبت بود، در حالی که طرح داستان مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم در باکس آفیس عملکرد متوسطی داشت و با بودجه 55 میلیون دلاری موفق به فروش 70.7 در گیشه بین المللی شد. فیلم رونین، آخرین فیلم بلند فرانکنهایمر که به خوبی مورد استقبال قرار گرفت. برای دانلود فیلم Ronin 1998 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. استفان پرینس، منتقد و مورخ فیلم، فیلم را «شاهکار پایان کار فرانکنهایمر» نامید. تعقیب و گریزهای اتومبیل، که به نحو مطلوبی با مواردی که در Bullitt و The French Connection مقایسه شده بودند، در فهرست های رسانه های متعددی به عنوان یکی از بهترین های به تصویر کشیده شده در فیلم گنجانده شدند. استقبال منتقدان از رونین مطلوب بود؛ منتقدان گروه بازیگران آن را ستودند و بسیاری رابرت دنیرو را متمایز کردند. صحنه های اکشن فیلم، به ویژه تعقیب و گریز با ماشین، به طور کلی مورد ستایش قرار گرفت. این صحنه ها توسط واشنگتن پست به دلیل طول آنها و توسط مک کارتی به دلیل پرش های بیش از حد آنها مورد انتقاد قرار گرفت. اگرچه طرح داستان توسط شیکاگو ریدر به عنوان کسل کننده ویلمینگتون آن را "داستانی آشنا اما فشرده" نامید. دانلود فیلم Ronin 1998 به طرفداران ژانر اکشن پیشنهاد ویژه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.