دانلود فیلم
Taken 2 تیکن 2

461 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 314872
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Taken 2 (تیکن 2) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود فیلم Taken 2 (تیکن 2) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه فیلم Taken 2

در مراسم تشییع جنازه پسرش مارکو و همکارانش در تروپویه، مراد خوجه، رئیس مافیای آلبانیایی و تروریست آزاد، قول داد که از قاتل پسرش انتقام بگیرد. او که با مردانش به پاریس سفر می کند، مأمور سابق DGSE فرانسوی را که افسر پلیس ملی فاسد شده بود، ژان کلود پیترل، که کارت ویزیتش در صحنه مرگ مارکو پیدا شد، بازجویی و شکنجه می کند، اما هیچ اطلاعاتی نمی یابد. او سپس به یک مقام پلیس فاسد برای پرونده های پیترل رشوه می دهد و استنباط می کند که دوست قدیمی پیترل، برایان میلز، مسئول بوده و در حال تعطیلات در استانبول است...

 

عوامل ساخت فیلم Taken 2012

فیلم Taken 2 یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور فرانسه است. این فیلم در  سال ۲۰۱۲ به کارگردانی اولیویه مگاتون و با بازی لیام نیسون، مگی گریس، فامکه یانسن، راده شیربجیجا، لیلاند اورسر، جان گریس، دی بی.  سوینی و لوک گرایمز ساخته شد. داستان فیلم Taken 2 در مورد برایان میلز است که خانواده‌اش را به استانبول می‌برد، اما به همراه همسر سابقش توسط پدر یکی از مردانی که او دو سال قبل در حین نجات دخترش کشته بود، ربوده شد. فیلمبرداری در اوایل سال 2012 برگزار شد؛ نایسون و گریس صحنه های خود را در ماه ژانویه در لس آنجلس فیلمبرداری کردند. صحنه های استانبول در نوامبر 2011 فیلمبرداری شد.

 

عملکرد فیلم Taken 2

این دنباله فیلم Taken در سال 2008 و دومین قسمت از سه گانه Taken است. برای دانلود فیلم Taken 2 به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم که در 3 اکتبر 2012 در فرانسه توسط EuropaCorp و 5 اکتبر 2012 در ایالات متحده توسط فاکس قرن بیستم اکران شد، در مقابل بودجه ۴۵ میلیون دلاری بیش از 376 میلیون دلار در گیشه فروخت، اما نقد های منفی منتقدان را دریافت کرد. سومین فیلم به نام Taken 3 در 9 ژانویه 2015 اکران شد. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، این فیلم دارای امتیاز تایید 22٪ بر اساس 169 بررسی و نمره میانگین 4.21 از 10 است. انجمن منتقدان سایت درمورد Taken 2 نوشتند: "فیلم Taken 2 تا حد زیادی از هیجان جنبشی و شگفتی ها است - که باعث شد که یک ضربه قابل توجه را انجام دهد." در Metacritic، این فیلم دارای نمره 45 از 100، بر اساس نظر 35 منتقد شد. اگر از فیلم Taken 2008 لذت بردید دانلود فیلم Taken 2 به شما پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.