دانلود فیلم
The Fifth Element عنصر پنجم

903 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 488384
10
/
7.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Fifth Element (عنصر پنجم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Fifth Element (عنصر پنجم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Fifth Element 1997

در قرن بیست و سوم، یک تاکسی ران در شهر نیویورک، کوربن دالاس، وقتی لیلو به تاکسی او وارد می شود، سرنوشت جهان را در دستان خود می یابد. به عنوان تجسم عنصر پنجم، لیلو باید با چهار عنصر دیگر ترکیب شود تا شر بزرگ نزدیک را از نابود کردن جهان باز دارد. دالاس به همراه پدر ویتو کورنلیوس و پخش کننده حیله گر روبی راد، برای نجات بشریت باید با زمان و صنعتگر شرور زورگ مسابقه دهند.

 

عوامل ساخت فیلم عنصر پنجم 1997

فیلم عنصر پنجم (The Fifth Element) یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی محصول کشور فرانسه به زبان انگلیسی است. این فیلم در سال 1997 توسط لوک بیسون به کار گرفته شده و کارگردانی شده توسط بیسون و رابرت مارک کامن نوشته شده است، منتشر شد. در فیلم The Fifth Element ستارگانی چون بروس ویلیس، گری اوللمن، ایان هولم، میلا یویویچ و کریس تاکر به ایفای نقش پرداختند. بسون در 16 سالگی شروع به نوشتن داستانی کرد که به عنوان عنصر پنجم ساخته شد. او 38 ساله بود که این فیلم در سینماها اکران شد. بسون می خواست فیلم را در فرانسه فیلمبرداری کند، اما امکانات مناسبی پیدا نشد.  فیلمبرداری به جای آن در لندن و موریتانی انجام شد. او هنرمندان کمیک ژان «موبیوس» ژیرو و ژان کلود مزیرز را که کتاب هایشان الهام بخش بخش هایی از فیلم بودند، برای طراحی تولید استخدام کرد. فیلم The Fifth Element عمدتاً نقد های مثبتی دریافت کرد، اگرچه نظر برخی از منتقدان بسیار منفی بود.  این فیلم در بخش های جوایز فیلم آکادمی بریتانیا، جوایز سزار، جشنواره فیلم کن و جوایز لومیر برنده شد، اما در جوایز فیلم بد تمشک طلایی و بدبو نیز نامزد دریافت کرد.

 

عملکرد فیلم عنصر پنجم ۱۹۹۷

فیلم The Fifth Element یک موفقیت مالی قوی بود و با بودجه 90 میلیون دلاری بیش از 263 میلیون دلار در باکس آفیس به دست آورد. در زمان اکران، این فیلم پرهزینه ترین فیلم اروپایی بود که تا به حال ساخته شده بود و تا زمان اکران The Intouchables در سال 2011، پرفروش ترین فیلم فرانسوی در باکس آفیس بین المللی باقی ماند. با وجود استقبال مردم، منتقدان در پاسخ خود به عنصر پنجم به دو قسمت تقسیم شدند. برای دانلود فیلم The Fifth Element با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم عنصر پنجم در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۶۸ منتقد موفق به دریافت امتیاز تایید 71٪ بر اساس 68 بررسی، با میانگین نمره 6.4 از 10 شد. در Metacritic، فیلم The Fifth Element دارای نمره 52 از 100 است که نشان دهنده نظرات "مخلوط یا متوسط" است.  دانلود فیلم The Fifth Element به طرفداران فیلم های اکشن با آمیخته ای از ژانر علمی تخیلی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.