دانلود فیلم
The Guest مهمان

1045 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 103553
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Guest (مهمان) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم The Guest (مهمان) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم The Guest 2014

روزی یک سرباز وارد خونه پترسون ها میشه و خودش رو به عنوان دوستِ پسر از دست رفته خانواده در جنگ افغانستان معرفی میکنه. پس از اینکه مرد جوان به خانه استقبال می شود، به نظر می رسد یک سری از مرگ و میر های تصادفی به حضور او در اون خونه متصل است...

 

عوامل ساخت فیلم مهمان ۲۰۱۴

فیلم مهمان (به انگلیسی: The Guest) یک فیلم سینمایی در ژانر مهیج محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۴ به کارگردانی آدام وینگارد و نویسندگی سایمون بارت به نمایش در اومد. در این فیلم دن استیونز و مایکا مونرو به ایفای نقش می پردازند و بازیگران مکملی شامل لیلاند اورسر، شیلا کلی، برندن مایر و لنس ردیک هستند.  فیلم The Guest داستان یک سرباز آمریکایی (استیونز) به نام دیوید را روایت می کند که به طور غیر منتظره ای با خانواده پیترسون دیدار می کند و خود را به عنوان دوست پسر آنها که در جنگ در افغانستان کشته شده معرفی می کند. پس از چند روز اقامت او در خانه آنها، یک سری مرگ و میر اتفاق می افتد و دختر آنا (مونرو) مشکوک است که دیوید به آنها متصل است. در این فیلم دن استیونز در نقش دیوید کالینز، مایکا مونرو در نقش آنا پترسون، برندن مایر در نقش لوک پترسون و شیلا کلی در نقش لورا پیترسون هنرنمایی می کنند. بارت که قبلاً با وینگارد در فیلم هایی چون فیلم A Horrible Way to Die (2010) و فیلم You're Next (2011) کار کرده بود، فیلمنامه The Guest را نوشت. فیلم The Guest با بودجه 5 میلیون دلاری، در تابستان 2013 در نیومکزیکو فیلمبرداری شد. استیو مور، موسیقی دان، موسیقی متن فیلم را اجرا کرد. در 17 جولای 2013، دفتر فیلم نیومکزیکو آغاز تولید مهمان را اعلام کرد. فیلمبرداری اصلی در مکان های مختلفی از جمله موریارتی، اج وود و استانسیا انجام شد و تا پایان آگوست 2013 ادامه یافت. مونرو روند فیلمبرداری را اینگونه توصیف کرد: «خیلی سبک در فیلم The Guest کمدی زیادی وجود دارد، بنابراین سرگرم کننده بود»

 

عملکرد فیلم The Guest 2014

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در 17 ژانویه 2014 به نمایش درآمد و در 17 سپتامبر در ایالات متحده اکران شد. فیلم The Guest 2014 به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 122 نقد، میانگین نمره 7.5 از 10 و امتیاز تأیید 92٪ را به فیلم داده است. انجمن منتقدان سایت نوشتند: «میهمان با داشتن هوش کافی برای تقویت هیجان های خشونت آمیز خود، پیشنهاد دیگری را برای طرفداران این ژانر از کارگردان آدام وینگارد ارائه می کند.» در متاکریتیک، این فیلم دارای میانگین نمره 76 از 100 است که نشان دهنده "بررسی های عموماً مطلوب" است. رابرت آبل از لس آنجلس تایمز این فیلم را به عنوان یک ادای احترام کثیف، سکسی و خنده دار به گیره‌هایی که دوران اوج زندگی مستقل جان کارپنتر و جیمز کامرون را رقم زدند، توصیف کرد و از «شخصیت قاتل» استیونز تمجید کرد که در فیلم The Guest به نمایش گذاشت. دانلود فیلم The Guest 2014 به طرفداران ژانر مهیج پیشنهاد میشه. منتقد دیگر، پیتر تراورز از رولینگ استون، نیز موافق بود که فیلم "سرگرم کننده" بود و عملکرد "محیرکننده" استیونز را ستود. منتقد مجله Spin همچنین موسیقی متن فیلم "اصلاً هالووین" را ستود و با موسیقی درایو (2011) مقایسه کرد. برای دانلود فیلم The Guest با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.