دانلود فیلم
True Lies دروغ های واقعی

717 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 271268
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم True Lies (دروغ های واقعی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم True Lies (دروغ های واقعی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم دروغ های واقعی ۱۹۹۴

برای همسرش هلن و دخترش دانا، هری تاسکر یک فروشنده نرم افزارهای تجاری است که اغلب در سفرهای کاری دور هستند، اما در واقع، او یک مامور مخفی برای بخش امگا، یک آژانس ضد تروریسم فوق سری ایالات متحده است. هری به همراه هم تیمی هایش آلبرت "گیب" گیبسون و فیسیل در یک مهمانی در سوئیس که توسط میلیاردر جمال خالد میزبانی شده بود نفوذ می کنند. در آنجا هری با فروشنده آثار هنری جونو اسکینر آشنا می شود. معلوم شد که او نه تنها دلال آثار هنری خالد است، بلکه فردی است که "جهاد زرشکی"، یک جناح تروریستی به رهبری سلیم ابوعزیز، پول پرداخت می کند...

 

عوامل ساخت فیلم True Lies 1994

فیلم دروغ های واقعی یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی اکشن محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 1994 به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون ساخته شده که بر اساس فیلم La Totale که یک فیلم کمدی فرانسوی محصول سال 1991 است، ساخته شده است. در فیلم True Lies، آرنولد شوارتزنگر در نقش هری تاسکر، یک مامور دولت ایالات متحده که تلاش می کند بین زندگی دوگانه خود به عنوان جاسوس و وظایف خانوادگی خود تعادل برقرار کند، بازی می کند. جیمی لی کرتیس، تام آرنولد، بیل پکستون، آرت مالیک و تیا کارر در نقش های فرعی بازی می کنند. فیلم True Lies اولین پروژه Lightstorm Entertainment بود که تحت قرارداد تولید چند میلیون دلاری کامرون با فاکس قرن بیستم توزیع شد و همچنین اولین تولید بزرگ برای شرکت جلوه های بصری Digital Domain که توسط کامرون یکی از بنیانگذاران آن بود، توزیع شد. همچنین این اولین فیلم این شرکت بود که 100 میلیون دلار هزینه داشت. در فیلم True Lies آرنولد شوارتزنگر در نقش هری تاسکر، جیمی لی کرتیس در نقش هلن تاسکر، تام آرنولد در نقش آلبرت "گیب" گیبسون و بیل پکستون در نقش سایمون هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم True Lies 1994

فیلم True Lies 1994 عمدتاً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و در نهایت 378 میلیون دلار در سراسر جهان در باکس آفیس فروخت و سومین فیلم پرفروش سال 1994 شد. کرتیس برای بازی خود برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن – فیلم موزیکال یا کمدی و جایزه کیوان برای بهترین بازیگر زن شد، در حالی که کامرون برنده جایزه ساترن برای بهترین کارگردانی شد. او همچنین نامزد جوایز اسکار و بفتا در بخش بهترین جلوه‌های بصری و همچنین هفت جایزه Saturn شد. برای دانلود فیلم True Lies 1994 با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 53 نقد، 70 درصد محبوبیت دارد و میانگین نمره 6.60 از 10 را به خود اختصاص داده است. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «هرچند ممکنه به اوج همکاری های قبلی جیمز کامرون و ستاره آرنولد شوارتزنگر نرسد، فیلم «دروغ‌ های واقعی» همچنان به اندازه‌ی کافی اکشن و طنز را در طرح گاه بی‌معنی خود برای سرگرم کردن گنجانده است. در متاکریتیک، فیلم بر اساس بررسی‌های 17 منتقد، میانگین نمره 63 از 100 را دارد که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است. راجر ایبرت از شیکاگو سان تایمز سه ستاره از چهار ستاره را به فیلم داد و نوشت هرچند که طرح داستان را «آشکار» می دانست، اما از شیرین کاری ها و جلوه های ویژه فیلم تمجید کرد. دانلود فیلم True Lies 1994 به طرفداران فیلم های اکشن و بازیگر آرنولد شوراتزنگر پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.