دانلود فیلم
Wanted تحت تعقیب

732 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 399384
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Wanted (تحت تعقیب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Wanted (تحت تعقیب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Wanted 2008

در شیکاگو، وسلی گیبسون در یک کار میز بن بست با رئیسی مستبد کار می کند، برای حملات پانیک دارو مصرف می کند و با دوست دختر ساینده اش کتی که با همکار و بهترین دوستش، بری، به او خیانت می کند، زندگی می کند. یک روز عصر، زنی به نام فاکس به وسلی می گوید که پدرش که اخیراً به قتل رسیده، یک قاتل بوده است...

 

عوامل ساخت فیلم تحت تعقیب ۲۰۰۸

فیلم تحت تعقیب (به انگلیسی: Wanted) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز به کارگردانی تیمور بکمامبتوف و نویسندگی مایکل برانت، درک هاس و کریس مورگان است که بر اساس مینی سریال کمیک مارک میلار و جی جی جونز ساخته شده است. در این فیلم جیمز مک آووی، مورگان فریمن، آنجلینا جولی، ترنس استمپ، توماس کرچمن، کامن و کریس پرت به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم Wanted حول محور وسلی گیبسون (مک‌آوی)، یک مدیر حساب سرخورده می چرخد که متوجه می شود او پسر یک قاتل حرفه ای است و تصمیم می گیرد به انجمن برادری، یک انجمن مخفی که پدرش در آن کار می کرد، بپیوندد. یونیورسال پیکچرز حقوق اقتباس را از میلار در سال 2004 به دست آورد. تولید در آپریل 2007 با فیلمبرداری در جمهوری چک، بوداپست و محل اصلی داستان یعنی شیکاگو آغاز شد. مینی کمیک سریالی Wanted (2003-2004)، توسط مارک میلار و جی جی جونز، از طریق مدیر اجرایی جف کیرشنبام، مورد توجه یونیورسال پیکچرز قرار گرفت. فیلمنامه به درک هاس و مایکل برانت واگذار شد. بکمامبتوف کمیک اصلی را «مخاطره‌آمیز و بسیار تحریک‌آمیز»، با «پیچ وخم و شخصیت‌های خوب» توصیف کرد و اعلام کرد که چیزی که بیش از همه او را در «تحت تعقیب» جذب می کند، نحوه گذر از ژانرهای مختلف فیلم در داستان آن است:  این یک کمدی، یک تراژدی، یک درام، یک ملودرام است.

 

عملکرد فیلم Wanted 2008

فیلم Wanted در 27 ژوئن 2008 با بازخورد های عموماً مطلوب، با تحسین برای سرعت سریع و صحنه های اکشن شیک، افتتاح شد و در مقابل بودجه 75 میلیون دلاری خودش موفق به فروش 342 میلیون دلار در سرتاسر جهان شد. مدت کوتاهی پس از اکران فیلم، دنباله آن اعلام شد، اما در نهایت ساخت آن متوقف شد. بررسی‌های Wanted مثبت بود. برای دانلود فیلم Wanted 2008 با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید. وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes بر اساس نظر 209 منتقد، با میانگین نمره 6.60 از 10 و نوشتند: فیلم Wanted یک پاپ کورن شیک و پرانرژی با بازی های شوخ طبع آنجلینا جولی (در نقش یک قاتل متخصص) است. منتقدان راتن تومیتوز به فیلم Wanted 2008 امتیاز تایید 71% را دادند. دانلود فیلم Wanted 2008 به طرفداران ستاره آنجلینا جولی و ژانر اکشن پیشنهاد ویژه می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.