دانلود فیلم
Hypnotic هیپنوتیک

659 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14480
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hypnotic (هیپنوتیک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی  با کیفیت بالا
دانلود فیلم Hypnotic (هیپنوتیک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی  با کیفیت بالا

خلاصه فیلم هیپنوتیک 2023

دنی رورک، کارآگاه اداره پلیس آستین، ماجرای ربوده شدن دختر هفت ساله اش، مینی را که منجر به انحلال ازدواج او شد، برای درمانگرش می گوید. پس از آن، او توسط شریک زندگی خود، نیکس، انتخاب می شود، که به او اطلاع می دهد که یک خبر ناشناس دریافت کرده اند مبنی بر اینکه یک صندوق امانات در یک بانک سرقت خواهد شد. در محوطه، آنها شاهد هستند که مردی مرموز دستورات ناشنیده ای را به غیر نظامیان، کارمندان بانک و همکاران پلیس می دهد که ظاهرا هنگام ورود به بانک از دستورات او پیروی می کنند...

 

عوامل ساخت فیلم Hypnotic

فیلم Hypnotic یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی رابرت رودریگز است که فیلمنامه آن را با مکس بورنشتاین نوشته است. در این فیلم بازیگرانی چون بن افلک، آلیس براگا، جی دی پاردو، هالا فینلی، دایو اوکنی، جف فاهی، جکی ارل هیلی و ویلیام فیچتنر به ایفای نقش پرداخته اند.  رودریگز همچنین تهیه کنندگی، فیلمبرداری و تدوین فیلم را بر عهده داشت، در حالی که پسرانش Rebel و Racer Max به ترتیب آهنگساز و تهیه کننده بودند. رابرت رودریگز فیلمنامه اولیه هیپنوتیک را در سال 2002 نوشته بود و آن را "یکی از داستان های مورد علاقه من" نامید. در نوامبر 2018، رودریگز کارگردانی آن تایید شد و مکس بورنشتاین فیلمنامه اصلی استودیو 8 را بازنویسی کرد. در نوامبر 2019، بن افلک قرار بود بازیگر شود. فیلمبرداری اصلی در 27 سپتامبر 2021 در آستین آغاز شد و در 19 نوامبر همان سال به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم Hypnotic 2023

فیلم Hypnotic در 12 می 2023 توسط Ketchup Entertainment در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. فیلم Hypnotic 2023 که با بودجه 65 میلیون دلار ساخته شد تنها موفق به فروش 5 میلیون دلاری در گیشه شد. فیلم هیپنوتیک در ابتدا قرار بود توسط Solstice Studios به صورت تئاتر در ایالات متحده منتشر شود. برای دانلود فیلم Hypnotic 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز 35 درصد از 80 نقد منتقد، با میانگین نمره 4.6/10 مثبت به فیلم هیپنوتیک اختصاص داده شده است.  انجمن منتقدان این وب سایت چنین نوشتند: «اگرچه فیلم Hypnotic بدون بارقه های الهام نیست، اما اثر نهایی این جنایات غالباً بی هدف این است که شما را نسبتاً خواب آلود می کند.» Metacritic به فیلم هیپنوتیک نمره 53 از صد را اختصاص داد. ریسک‌های دراماتیک فیلم Hypnotic می تواند بیشتر باشد، اما این بخشی از سرگرمی با «هیپنوتیک» است. لذت شما بستگی به این دارد که چقدر می خواهید ببینید که رودریگز و گروهی که در حال مبارزه برای بیرون کشیدن یک فرش خوب از زیر شما هستند، باشید.  «هیپنوتیزم» ممکن است به اندازه کافی باهوش یا پرانرژی نباشد که ذهن شما را از سرگردانی باز دارد، اما دانلود فیلم Hypnotic 2023 برای سرگرمی اخر هفته پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.