دانلود فیلم
Fool's Paradise بهشت احمق ها

385 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2724
10
/
4.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Fool's Paradise (بهشت احمق ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Fool's Paradise (بهشت احمق ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Fool's Paradise 2023

جان دو با ناتوانی در صحبت و توانایی ذهنی یک کودک پنج ساله در حالی از بیمارستان روانی مرخص می شود که دولت توان درمان او را ندارد. او شروع به زندگی در خیابان ها می کند و از هر کسی که برخورد می کند مسیر را می پرسد. در حین ساختن یک فیلم زندگینامه ای درباره بیلی بچه، تهیه کننده از اینکه سر تام بینگزلی، بازیگر متد راضی اش نمی کند خشمگین است. تهیه کننده با جان دوی روبرو می شود که در خیابان پرتقال می فروشد و به دلیل شباهت زیاد به بینگزلی او را استخدام می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Fool's Paradise

فیلم بهشت احمق یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، طنز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی چارلی دی در اولین کارگردانی خود است.  در این فیلم دی، کن جونگ، کیت بکینسیل، آدرین برودی، جیسون سودیکیس، ادی فالکو، جیسون بیتمن، کامن، ری لیوتا و جان مالکوویچ به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم داستان یک روزنامه‌نگار بدشانس را روایت می‌کند که وقتی متوجه می‌شود مردی لال که اخیراً از یک مرکز بهداشت روانی آزاد شده است، دقیقاً شبیه یک بازیگر متد است. در Fool's Paradise بازیگرانی چون چارلی دی در نقش لاته پرونتو، کن جونگ در نقش لنی تبلیغاتی، ری لیوتا در نقش تهیه کننده و کیت بکینسیل در نقش کریستیانا دیور به ایفای نقش می پردازند. فیلمبرداری اصلی فیلم Fool's Paradise در اکتبر 2018 در لس آنجلس آغاز شد. در فوریه 2022، دی در مصاحبه ای فاش کرد که فیلم در دسامبر 2021 یک هفته فیلمبرداری مجدد را با جونگ، برودی، بکینسیل و لیوتا پشت سر گذاشته بود، پس از اینکه او 27 صفحه دیگر را بر اساس توصیه گیلرمو دل تورو، فیلمساز، نوشت. او همچنین پیشنهاد کرد که عنوان اولیه فیلم El Tonto کنار گذاشته شود. این فیلم بعداً بهشت ​​احمق نام گرفت.

 

عملکرد فیلم بهشت احمق 2023

فیلم Fool's Paradise اولین نمایش جهانی خود را در 9 می 2023 انجام داد و در 12 می 2023 توسط Roadside Attractions در ایالات متحده به نمایش درآمد.  Lionsgate در رسانه های خانگی توزیع خواهد کرد. برای دانلود فیلم Fool's Paradise 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در ایالات متحده و کانادا، فیلم Fool's Paradise در کنار فیلم Blackberry و Hypnotic منتشر شد. فیلم Fool's Paradise در نهایت موفق به فروش 781 هزار دلار شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 36 نقد دارای امتیاز 17٪ تایید با میانگین نمره 4.30/10 است. متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس 9 نقد، نمره 27 از 100 را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «بررسی های عموماً نامطلوب» است. دانلود فیلم Fool's Paradise 2023 به طرفداران ژانر کمدی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.