دانلود فیلم
Beau Is Afraid بو ترسیده

3771 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 33314
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Beau Is Afraid (بو ترسیده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود فیلم Beau Is Afraid (بو ترسیده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه فیلم بو ترسیده 2023

بو واسرمن پسر یک تاجر معروف و ثروتمند به نام مونا است که مسئول ساختن یک امپراتوری بزرگ کنگلومرا است. او بدون پدری بزرگ می شود، پدری که مادرش می‌گوید در حین ارگاسم مرده است (هنگامی که بو نیز باردار شد).  بو در نوجوانی در یک سفر دریایی با مادرش با دختری به نام الین آشنا می شود و عاشق او می شود.  آن دو می بوسند و قول می دهند که باکره بمانند تا زمانی که در بزرگسالی دوباره همدیگر را ببینند...

 

عپامل یاخت سریال بو ترسیده 2023

فیلم Beau Is Afraid یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک، تراژیک، کمدی و سورئالیستی آمریکایی است. این فیلم در سال 2023 به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آری استر منتشر شد. این فیلم با بازی خواکین فینیکس در نقش بو واسرمن، آرمن ناهاپتیان در نقش بو واسرمن جوان، پتی لوپون در نقش مونا واسرمن، زوئی لیستر جونز در نقش مونا واسرمن جوان و امی رایان در نقش گریس است. داستان بیو ملایم اما دچار پارانویا را روایت می کند که او یک ادیسه سورئال را آغاز می کند تا برای شرکت در مراسم تشییع جنازه مادرش به خانه برود و در طول راه با بزرگترین ترس هایش روبرو شود. این فیلم برای مدتی توسط آری آستر در حال توسعه بود، با یک فیلم کوتاه در سال 2011 با عنوان Beau، که بعداً به عنوان مبنایی برای سکانسی در فیلم بلند قرار گرفت و پیش نویس فیلمنامه در سال 2014 که در اینترنت منتشر شد. فیلمبرداری اصلی در 28 ژوئن 2021 آغاز شد و در اکتبر همان سال به پایان رسید. با بودجه 35 میلیون دلاری، Beau Is Afraid گران ترین فیلم A24 است.

 

عملکرد فیلم  Beau Is Afraid

فیلم Beau Is Afraid به طور رسمی در 10 آوریل 2023 در لس آنجلس در انجمن کارگردانان آمریکا با حضور آستر و بازیگران نمایش داده شد. تعدادی از مهمانان ویژه از جمله پدرو پاسکال، کشا، کارولین پولاک و ماریا کری دعوت شده بودند. برای دانلود فیلم  Beau Is Afraid با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم در ایالات متحده توسط A24 در 21 آوریل 2023، پس از تاخیر در برنامه اولیه خود در سال 2022 به نمایش درآمد. فیلم Beau Is Afraid که با بودجه تولید 35 میلیون دلاری ساخته شده بود در گیشه تنها موفق به فروش ده و نیم میلیون دلار شد. فیلم Beau Is Afraid 2023 عموماً نقد های مثبتی دریافت کرد، با تمجید از کارگردانی استر و عملکرد فینیکس. در وب سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز، امتیاز تایید 68 درصد بر اساس نظر 232 منتقد، با میانگین نمره 6.8/10 به این فیلم اختصاص داده شده است.  در انجمن منتقدین این وب سایت آمده است: «در Beau Is Afraid شجاعت آری آستر و تعهد محض خواکین فینیکس به این اودیسه عصبی قدرت غیرقابل انکاری می دهد.» متاکریتیک بر اساس نظر 51 منتقد، امتیاز 63 از 100 را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده "بررسی های عموماً مطلوب" از فیلم است. دانلود فیلم  Beau Is Afraid 2023 به طرفداران ژانر سورئال کمدی پیشنهاد میشه. نیک آلن در نقدی برای RogerEbert به این فیلم 3.5 ستاره از 4 ستاره داد و آن را "محرمانه، گاهی خسته کننده، دائما فریبنده" نامید و نوشت که این "خنده دارترین فیلم استر" است.  او بازی فینیکس را «جذب کننده» توصیف کرد و نتیجه گرفت که «جاه‌طلبی نکته فیلم است.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.