دانلود فیلم
His Only Son تنها پسرش

1123 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1626
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم His Only Son (تنها پسرش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم His Only Son (تنها پسرش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم His only son 2023

این فیلم داستانی را در عهد عتیق بازگو می‌کند که خداوند به ابراهیم دستور داد تا پسرش اسحاق را در کوه موریا قربانی کند.  ابراهیم هنگام سفر به محل قربانی، در کنار اسحاق و دو خدمتکار، مملو از خاطرات زنده از سالهایی است که او و سارا در حسرت پسری که به آنها وعده داده شده بود سپری کردند. در نهایت، درست قبل از قربانی شدن اسحاق، فرشته ای جلوی ابراهیم را می گیرد و قوچی به جای او قربانی می شود...

 

عوامل ساخت فیلم His Only Son 2023

فیلم تنها پسرش (به انگلیسی: His Only Son) یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 بر اساس کتاب مقدس است که توسط دیوید هلینگ تهیه، تدوین، نویسندگی و کارگردانی شده است. این فیلم بر اساس روایتی از پیدایش 22 در عهد عتیق است که در آن خدا به ابراهیم می گوید پسرش اسحاق را در کوه موریا قربانی کند. در این فیلم، نیکلاس موواد در نقش آبراهام، سارا سید در نقش سارا، و ادان مسکوویتز در نقش آیزاک، با اوتاویو تادی، نیکولای پرز، دانیل داسیلوا در نقش های فرعی بازی می کنند. فیلم His only son در 31 مارس 2023 در ایالات متحده منتشر شد. فیلم تنها پسرش اولین فیلم از نویسنده/کارگردان دیوید هلینگ، تفنگدار سابق نیروی دریایی ایالات متحده است. این فیلم در سال 2019 ساخته شد و ساخت آن پنج سال طول کشید. فیلم به طور کامل در خارج از مجموعه در کالیفرنیا فیلمبرداری شد. تهیه کنندگان فیلم با استودیو فرشته برای توزیع همکاری کردند و بیش از 1.23 میلیون دلار برای اکران سینمایی آن در مارس 2023 سرمایه گذاری کردند. این اولین اکران سراسری تئاتری است که تا به حال با سرمایه جمعی انجام شده است.

 

عملکرد فیلم تنها پسرش 2023

فیلم His only Son در 31 مارس 2023 در سینما ها اکران شد و متعاقباً برای پخش در استودیو فرشته در دسترس خواهد بود. فیلم His only son 2023 که با بودجه تولید 250 هزار دلاری ساخته شد موفق به فروش 12.2 میلیون دلار در گیشه شد. برای دانلود فیلم His only Son 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 11 نقد، با میانگین نمره 5.7/10، امتیاز تایید 82% را بدست آورد. کالین گاربارینو از WORLD به فیلم امتیاز 5/3 داد و گفت: "با وجود محدودیت های فیلم، سفر با آبراهام ارزش تماشا دارد." راجر مور به شدت از فیلم انتقاد کرد و به آن امتیاز 1.5/4 داد و گفت: «دلیلی وجود دارد که دیگران از داستان ابراهیم/آیزاک فیلمبرداری کرده اند، اما همیشه آن را صرفاً به عنوان یک فصل از روایت بزرگ تر «انجیل» رها می کنند. دانلود فیلم His only son به طرفداران فیلم هایی با پیشینه مذهبی و داستان های تاریخی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.