دانلود فیلم
The Black Demon شیطان سیاه

802 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3481
10
/
3.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Black Demon (شیطان سیاه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Black Demon (شیطان سیاه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Black Demon 2023

تعطیلات خانوادگی پل استرجز نفت گر به یک کابوس زنده تبدیل می شود که آنها با یک کوسه غول پیکر مگالودون روبرو می شوند. کوسه برای محافظت از قلمرو خود جلوی هیچ چیز نمی ایستد.  پل و خانواده اش که سرگردان و تحت حمله دائمی قرار دارند، باید راهی پیدا کنند تا قبل از حمله دوباره به ساحل برگردند...

 

عوامل ساخت فیلم شیطان سیاه 2023

فیلم Black Demon یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول کشور های آمریکا و مکزیک است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی آدریان گرونبرگ و نویسندگی کارلوس سیسکو و بویز اسکوئرا به نمایش در اومد. خانواده ای که در یک دکل در حال فروپاشی در باجا گیر افتاده اند، با یک کوسه مگالودون انتقام جو رو به رو می شوند.

 

عملکرد فیلم Black Demon 2023

فیلم Black Demon در تاریخ بیست و هشتم آپریل سال 2023 در آمریکا اکران شد و عمدتا نقد های منفی دریافت کرد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 23 منتقد درصد امتیاز تایید 9 درصد را بدست آورد. برای دانلود فیلم Black Demon 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. صحنه های اکشن کوتاه و سریع هستند. به غیر از این که بقیه فیلم چیزی جز بحث، درام خانوادگی، موعظه در مورد انسان ها از بین بردن این سیاره و غیره نیست. هیچ توسعه شخصیتی وجود ندارد. بازی در حد خوب است، لوکاس بخش اعظم کار را می گیرد و آن را به خوبی انجام می دهد. این فیلم تصمیمش رو نگرفته که آیا می خواهد یک فیلم محیط زیستی ترسناک باشه یا فیلم درجه B یا نشخوار جدی در مورد هتک حرمت بشر از زمین. کوسه به اندازه کافی خوب ساخته نشده است و محدودیت های بودجه واقعاً در این زمینه نشان داده شده، با این حال تنظیمات سکوی نفتی عالی است. دانلود فیلم Black Demon 2023 به طرفداران ژانر وحشت و تریلر پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.