دانلود فیلم
Unclenching the Fists باز کردن مشت ها

335 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1436
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Unclenching the Fists (باز کردن مشت ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Unclenching the Fists (باز کردن مشت ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Unclenching the Fists

آدا که در یک شهر کوچک در اوستیای شمالی زندگی می کند، در چنگال مردان زندگی اش گرفتار شده است. اما وقتی برادر بزرگترش به خانه بر می گردد و پدرش ناگهان بیمار می شود، آدا در نهایت راهی برای آزادی می بیند. شهر کوچک معدنی میزور در اوستیای شمالی بین صخره های بی نظیر محصور شده است...

 

عوامل ساخت فیلم Unclenching the Fists 2023

فیلم باز کردن مشت ها (Unclenching the Fists) یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول کشور روسیه است. این فیلم در سال 2021 به کارگردانی کیرا کووالنکو است. در جولای 2021، فیلم Unclenching the Fists برنده جایزه Un Certain Regard در جشنواره فیلم کن 2021 شد. این فیلم به عنوان فیلم ورودی روسیه برای بهترین فیلم بلند بین‌المللی در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد، اما نامزد نشد. در فیلم Unclenching the Fists میلانا آگوزارووا در نقش آدا، آلیک کارایف در نقش پدر و سوسلان خوگایف در نقش آکیم به ایفای نقش می پردازند. کارگردان کیرا کووالنکو شاگرد سابق الکساندر سوکوروف کارگردان «ارک روسی» بود و دیدگاه دقیق او در سنت روسی فیلمسازانی از فرمالیسم سفت و سخت را نشان می دهد. او در چند حرکت - از جمله حتی عنوان فیلم - طرز فکر خود را بیش از حد صریح ظاهر می کند. اما به نظر می رسد که «باز کردن مشت ها» به سختی می تواند غوطه ور شدن نئورئالیست ها در بدبختی باشد.

 

عملکرد فیلم باز کردن مشت ها 2023

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Unclenching the Fists بر اساس 18 نقد، میانگین نمره 7.9 از 10 و دارای امتیاز 89% تاییدیه است. دانلود فیلم Unclenching the Fists به طرفداران سینمای روسیه پیشنهاد میشه. در متاکریتیک، فیلم بر اساس 7 نقد، میانگین نمره 72 از 100 را دارد که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» برای فیلم است. «باز کردن مشت‌ها» در جشنواره فیلم کن در ماه مه ۲۰۲۱ به نمایش درآمد و در بخش «نگاه معین» برنده جایزه دوربین طلایی شد. برای دانلود فیلم Unclenching the Fists  با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید. این فیلم جشنواره فیلم تلوراید و پس از آن جشنواره فیلم نیویورک را قبل از اکران از موبی بازی می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.