دانلود فیلم
Influencer اینفلوئنسر

551 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5244
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Influencer (اینفلوئنسر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Influencer (اینفلوئنسر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم اینفلوئنسر 2022

مدیسون یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی است که از تعطیلات خود در تایلند به عنوان راهی برای تبلیغ خود و چندین تبلیغ کننده آنلاین استفاده می کند. در حالی که این پست ها تصور یک زمان پر زرق و برق و هیجان انگیز را ایجاد می کنند، واقعیت این است که مدیسون بیشتر وقت خود را در هتل مجلل خود صرف خوردن غذاهای غربی می‌کند و از اینکه دوست پسرش رایان با او نیامده ناراحت است. در طول تعطیلات، مدیسون با CW دوست می شود، که او را به یک تور از نقاط مهم محلی می برد. آنها برمی گردند و متوجه می شوند که شخصی وارد اتاق هتل مدیسون شده و پاسپورت او را دزدیده است...

 

عوامل ساخت فیلم Influencer 2022

فیلم اینفلوئنسر (به انگلیسی: Influencer) یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک، معمایی و تریلر محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی کورتیس دیوید هاردر است که نویسندگی فیلم را به همراه تش گوتیکوندا بر عهده داشته است. در Influencer 2022 امیلی تنانت در نقش مدیسون، سارا کنینگ در نقش جسیکا، روری جی ساپر در نقش رایان و پل اسپوریر در نقش روپرت به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم Influencer 2022

فیلم اینفلوئنسر اولین نمایش جهانی خود را در 16 اکتبر 2022 در جشنواره فیلم ترسناک بروکلین انجام داد. این فیلم در جشنواره های دیگر فیلم به نمایش در آمد و توسط سرویس استریم Shudder انتخاب شد که فیلم را به عنوان یکی از فیلم‌های Shudder Originals در می ۲۰۲۳ منتشر کرد. فیلم اینفلوئنسر بر اساس 29 بررسی، امتیاز 97٪ را در Rotten Tomatoes گرفت. عناصر متداول ستایش بر فرض فیلم و اجرای تنانت و کنینگ متمرکز بودند. فیلم influencer 2022 کاملاً با بازی قوی کاساندرا ناود که به طرز شگفت انگیزی شیطانی است، ارتقا یافته است. برای دانلود فیلم Influencer 2022 با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید. امیلی تنانت، سارا کنینگ و روری جی ساپر همگی به عنوان اینفلوئنسر به‌طور اغراق آمیز افتضاح هستند، اما ناود دائماً نمایش را بدست می گیرد. شاید ناامید کننده ترین چیز در مورد فیلم این باشد که کورتیس دیوید هاردر کارگردان در ایجاد تعلیق موفق نیست. ما لزوماً به دنبال شخصیت ناود نیستیم - اما علیه او نیز ریشه یابی نمی کنیم. نتیجه این است که احساس می کنیم این وضعیت را فضولانه تماشا می کنیم. فیلم اینفلوئنسر ۲۰۲۲ یک فیلم بسیار جذاب است و در حالی که برای گذر از یک چیدمان تا حدی نفرت انگیز تلاش می کند، نیمه پشتی آن به گونه ای ارزشمند است که ارزش دیدن را داشته باشد. دانلود فیلم Influencer 2022 به طرفداران ژانر تریلر و معمایی پیشنهاد ویژه میشه. امیدواریم کاساندرا ناود بعد از این نقش های مهم تری پیدا کند، زیرا او در اینجا بسیار خارق العاده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.