دانلود فیلم
Padre Pio پدرو پیو

480 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 790
10
/
4.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Padre Pio (پدرو پیو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود فیلم Padre Pio (پدرو پیو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه فیلم Padre Pio 2022

جنگ جهانی اول به پایان رسیده است و سربازان ایتالیایی شکسته اما پیروز به دهکده ای فقیر برمی گردند که توسط مالکان ثروتمند اداره می شود. در حالی که وقایع مربوط به اولین انتخابات آزاد در ایتالیا تهدید می کند که دهکده را متلاشی کند، پدر پیو با شیاطین شخصی خود مبارزه می کند و در نهایت از رنج روحی خود بیرون می آید و به یکی از مورد احترام ترین شخصیت های کاتولیک تبدیل می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Padre Pio 2022

پدر پیو یک فیلم سینمایی در ژانر درام و بیوگرافی محصول مشترک ایتالیا و آلمان است که به کارگردانی آبل فرارا و با بازی شیا لابوف در نقش پدر پیو در سال ۲۰۲۲ به نمایش در اومد. در فیلم Padre Pio شیا لبوف در نقش پدر پیو، مارکو لئوناردی در نقش جراردو، سالواتوره روکو در نقش وینچنزو و لوکا لیونلو در نقش سیلوسترو به ایفای نقش می پردازند. فیلم Padre Pio همچنین دارای ظاهری از آسیا آرجنتو است که نقش مرد قد بلند را بازی می کند. به گفته آبل فرارا، ویلم دفو بازیگر به کارگردان پیشنهاد داده بود که شیا لبوف برای نقش اصلی فیلم انتخاب شود. پس از اینکه فرارا چندین تماس زوم با لابوف برگزار کرد، دومی موافقت کرد که به فیلم بپیوندد. فیلمبرداری در پولیا، ایتالیا، در ژانویه 2022 انجام شد. لابوف برای آماده شدن برای نقش خود، مرتباً از یکی از صومعه سرای کاپوچین های فرانسیسکن در سولوانگ، کالیفرنیا بازدید می کرد. او و یکی دیگر از رهیبان از سن جیووانی روتوندو، جایی که فیلم نیز فیلمبرداری شد، بازدید کردند و در تختی که پدر پیو نیز از آن استفاده کرده بود، خوابیدند. برای این فیلم، لابوف همچنین از استفاده از لهجه ایتالیایی برای به تصویر کشیدن پیو امتناع کرد، علیرغم درخواست فرارا که این کار را انجام دهد، زیرا پروژه بیش از حد شخصی و مهم شده بود که نقاب بزند.

 

عملکرد فیلم Padre Pio 2022

فیلم Padre Pio برای اولین بار در 2 سپتامبر 2022 در رقابت در بخش Giornate Degli Autori جشنواره بین المللی فیلم ونیز 2022 به نمایش درآمد. در اولین نمایش با تشویق چهار دقیقه‌ای، اکثراً نشسته، مورد تشویق قرار گرفت. در مارس 2023، اعلام شد که Gravitas Ventures حقوق آمریکای شمالی را برای این فیلم به دست آورده است، که در 2 ژوئن 2023 در ایالات متحده اکران خواهد شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 29 نقد، 31% امتیاز تایید دارد، با میانگین نمره ۴.۷ از ده که به فیلم Padre Pio 2022 اختصاص داده است. برای دانلود فیلم Padre Pio 2022 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. جردن مینتزر از هالیوود ریپورتر نقدی منفی به این فیلم داد و آن را با صفت «زمخت» توصیف کرد و از مضامین سیاسی آن به دلیل داشتن «ظرافت یک کارتون برای کودکان پیش دبستانی» انتقاد کرد. گلن کنی، روزنامه نگار نیویورک تایمز عملکرد لابوف را مورد تحسین قرار می دهد، اگرچه «گاهی اوقات بودن توجه فرارا به گره های تاریخ سیاسی و معنویت» را تحسین می کند. آرموند وایت منتقد فیلم از نشنال ریویو نیز از این فیلم انتقاد کرد و آن را «اثری توهم آمیز و نیمه بداهه نگری ناف» توصیف کرد. پیتر برادشاو، منتقد سینما از گاردین، با سه ستاره از پنج ستاره، نقد مثبتی به فیلم داد و نوشت که «فیلم عجیبی است... آگاهی از چیزی تاریک و بدخیم. این یک فیلم کوچک، اما جالب است." دانلود فیلم Padre Pio 2022 به طرفداران ژانر درام، بیوگرافی توصیه می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.