دانلود فیلم
Allelujah آلِلویا

363 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 971
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Allelujah (آللویا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم Allelujah (آللویا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه داستان فیلم آللویا

بیمارستان بیت لحم، که توسط مردم محلی، کارکنان و ساکنان «بث» نامیده می شود، یک بیمارستان سالمندان کوچک در شهر ویکفیلد، یورکشایر غربی است که به دلیل کاهش بودجه به NHS در معرض تعطیلی قرار دارد. در میان کارکنانی که آنجا کار می کنند، یک دکتر به نام دکتر ولنتاین و سرپرستار خواهر آلما گیلپین وجود دارند که قرار است با برگزاری کنسرت و اهدای مدال از او به خاطر خدماتش به بث تجلیل شود. یک گروه فیلمبرداری از برنامه تلویزیونی محلی Pennine People به Beth دعوت می شوند تا یک تلاش داوطلبانه برای نجات آن از بسته شدن را مستند کنند، در این مدت آنها همچنین با رئیس هیئت مدیره و برخی از ساکنان مصاحبه می کنند. در همان زمان، کالین کولمن، مشاور وزیر بهداشت، به بت که بسته شدن آن را توصیه کرده بود، می رسد تا به ملاقات پدرش جو و ارزیابی بیمارستان بپردازد. مصاحبه یکی از ساکنان، مری ماس در مقابل دوربین توسط خدمه تلویزیون به تعویق افتاد، اما ولنتاین به او یک آی پد می دهد و او را تشویق می کند تا تجربیات روزانه خود را مستند کند.

 

معرفی فیلم آلِلویا

آللویا یک فیلم درام بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی ریچارد ایر و نویسندگی هایدی توماس است. ‏این بر اساس نمایشنامه آلن بنت به همین نام ساخته شده است. در این فیلم جنیفر ساندرز، بالی گیل، راسل ‏تووی، دیوید بردلی، درک جاکوبی و جودی دنچ ایفای نقش می کنند‎.‎‏ آللویا اولین نمایش جهانی خود را در ‏جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال 2022 در 11 سپتامبر 2022 داشت و در 17 مارس 2023 توسط برادران ‏وارنر در بریتانیا اکران شد‎.‎

 

نقد و بررسی فیلم آللویا

چه راهی بهتر از سینما برای اظهار نظر قوی در مورد سیستم بهداشتی مضحک بریتانیا. برای اینکه فیلمی با این ماهیت تاثیر داشته باشد، نیاز به جذب جمعیت دارد. پس آیا ALLUJAH این جاه طلبی را برآورده خواهد کرد؟ شاید، و من امیدوارم، اما ALLUJAH فیلم عجیبی است و نه به خاطر مضامین مهمی که مطرح می کند. این بیشتر به نحوه برخورد با پیچ و تاب عجیب در داستان آن مربوط می شود. فیلم صرفاً به صورت ضد اقلیم پایان می یابد، زمانی که فکر می کنم باید به مخاطب سرنخ هایی در مورد اینکه به کجا می رفت، قبل از شروع عناوین ارائه می شد. به هر حال این برای ناقص کردن یک فیلم جدی (برای شروع) نیست که توسط بازیگرانی از جمله جنیفر ساندرز (پرستار گیلپین)، جودی دنچ (مری ماس)، دیوید بردلی (جو کولمن) و راسل تووی (کالین کولمن) بازی شده است. که به ترسیم موانع کمک می کند که یک بیمارستان کوچک سالمندان برای ارائه مراقبت خوب و شایسته باید بپردازد. چشم NHC محکم به The Beth (بیمارستان بیت لحم) به عنوان یک گزینه موثر در ارائه مراقبت شایسته به سالمندان است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.