دانلود فیلم
Shooting Stars شوتینگ استارز

637 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1668
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Shooting Stars (شوتینگ استارز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Shooting Stars (شوتینگ استارز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Shooting Stars 2023

داستان منشأ الهام بخش یک ابرقهرمان بسکتبال نشان می دهد که چگونه لبرون جیمز و دوستان دوران کودکی اش به تیم شماره 1 دبیرستان در کشور تبدیل شدند و حرفه نفس گیر جیمز را به عنوان قهرمان چهار دوره NBA، برنده دو مدال طلای المپیک و NBA آغاز کردند...

 

عوامل ساخت فیلم Shooting Stars 2023

فیلم Shooting Stars یک فیلم سینمایی در ژانر درام، ورزشی و زندگی نامه ای محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ درباره حرفه ورزشی لبرون جیمز در دبیرستان ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی کریس رابینسون و با بازی موکی کوک به عنوان بازیگر اصلی، بر اساس خاطرات جیمز در سال 2009 به همین نام، با همکاری باز بیسینجر، ساخته شده است. بودجه فیلم Shooting Stars 2023 چیزی حدود 25 میلیون دلار بوده و در دوم ژوئن سال 2023 توسط کمپانی Peacock منتشر شد. فیلم Shooting Stars 2023 بر اساس کتاب لبرون جیمز و نویسنده برنده جایزه پولیتزر از Friday Night Lights، Buzz Bissinger، Shooting Stars است. داستان منشأ الهام بخش یک ابرقهرمان بسکتبال را روایت می کند که نشان می دهد چگونه به عنوان یک قهرمان چهار بار NBA، دو بار دارنده مدال طلای المپیک، و بهترین گلزن تمام دوران NBA می شوند. در این فیلم بازیگرانی چون موکی کوک در نقش لبرون جیمز، کالب مک لافلین در نقش درو جویس سوم، الجی اسمیت در نقش ایلیا مک گی، درموت مولرونی در نقش کیت دامبروت و وود هریس در نقش درو جویس دوم به ایفای نقش می پردازند. در سال 2014، گزارش شد که فیلمی بر اساس دوران دبیرستان لبرون جیمز توسط یونیورسال پیکچرز تولید خواهد شد. فیلم Shooting Stars بر اساس خاطرات جیمز در سال 2009 به همین نام است که توسط باز بیسینجر نوشته شده است. فیلمبرداری اصلی در 18 آوریل 2022 در بیچ وود، اوهایو آغاز شد. فیلمبرداری تا ژوئن 2022 به طول انجامید. از جمله مکان های مورد استفاده برای فیلمبرداری، کلیسای اسقفی سنت پل بود.

 

عملکرد فیلم Shooting Stars 2023

در وب سایت جمع‌آوری نقد rotten tomatoes، فیلم Shooting Stars دارای امتیاز تایید 53 درصد بر اساس نظر 34 منتقد، با میانگین نمره 5.9/10 است. برای دانلود فیلم Shooting Stars 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن وب سایت درمورد فیلم چنین نوشتند: «اگرچه Shooting Stars بدون لحظه های جذاب نیست، اما این نگاه دراماتیک به سال های اولیه لبرون جیمز سرگرم کننده تر از تماشای صرف بازی او نیست.» دانلود فیلم Shooting Stars 2023 به ژرفداران فیلم های انگیزشی ورزشی و زندگینامه پیشنهاد میشه. متاکریتیک به فیلم امتیاز 62 از 100 را داد که نشان دهنده "بررسی های عمومی مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.