دانلود فیلم
Kandahar قندهار

738 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14521
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Kandahar (قندهار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم Kandahar (قندهار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم Kandahar

یک مامور مخفی سی آی ای پس از افشا شدن ماموریتش در افغانستان گیر می‌افتد. او باید با مترجم خود با نیروهای دشمن بجنگد و به یک مکان در قندهار برسد.

 

عوامل ساخت فیلم قندهار

فیلم سینمایی Kandahar فیلمی ساخت آمریکا و اثر ریک رومن وو، -کارگردان و تهیه کننده آمریکایی- به قلم میشل لا فورچون نویسنده فیلمی مانند Last Breath است.
این اثر سینمایی در ژانر های اکشن، رازآلود، ماجراجویی و هیجان انگیز  ساخته شده است، حضور مامورین ویژه سازمان‌های اطلاعاتی بزرگ دنیا مانند سی آی ای و دولت های شرقی مانند افغانستان موجب برانگیخته شدن هیجان در طول فیلم، و انتقال آن به مخاطب می‌شود، همچنین این فیلم داستان تعقیب و گریز و ماجراجویی‌هایی را روایت می‌کند که این فیلم را به یک اثر خوب در ژانر رمزآلود و ماجراجویی می‌کند.
این فیلم داستان مردی به نام تام هریس مامور مخفی سی آی ای در افغانستان(با بازی جرارد باتلر) را روایت می‌کند، جاسوسی که برای سازمان سی آی ای آمریکا فعالیت می‌کند و زمانی که ماموریتش افشا می‌شود، برای نجات و رهایی از دست دشمنانش به ناچار باید با مترجم خود(محمد، با بازی نوید نگهبان) با مهاجمان و نیروهای دشمن در خاک افغانستان بجنگد و فرار کند تا به یک نقطه مشخص در قندهار برسد...
نکته دیگری که درمورد این فیلم مورد توجه است این است که این فیلم، دومین فیلمی است که تمام آن در عربستان فیلم برداری شده، حتی در بعضی از سکانس‌های آن صحنه‌هایی را می‌بینیم که نشانه‌هایی از فرودگاه بریتانیا یا فرودگاه دبی هستند، ولی با این حال تمام این فیلم در خاک عربستان سعودی فیلم برداری شده و از آنجایی که این فیلم یک فیلم آمریکایی بوده و حق پخش آن با آن کشور است، نکته جالب توجهی به نظر می‌آید.
این فیلم در نهایت در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۳ عرضه شد.

 

عملکرد فیلم قندهار

این فیلم پس از اکران توانست با موفقیت نظر اکثر مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.
به طوری که بر اساس اطلاعات و آمار سایت imdb این فیلم توانسته است از مخاطبان و بینندگان نمره ۶.۲/۱۰ و در وبسایت Rotten Tomatoes از میان نظر ۸۲ منتقد، رضایت ۴۲ درصدی، و از میان نظرات بیش از ۲۵۰ مخاطب رضایت ۸۳ درصدی را کسب کند.
همچنین این اثر موفق توانست پس از اکران و فروش در سرتاسر دنیا در مدت کوتاهی، فروش ۶ میلیون دلاری را داشته باشد.
ریک رومن وو، کارگردانی است که مفاهیم اکشن عمومی و فیلمسازی را می‌پذیرد و از آن‌ها برای بیان و بحث درمورد مسائل مهم و حیاتی در حوزه فیلمسازی استفاده می‌کند و نمونه‌هایی از این بحث در فیلم‌هایی مانند Snitch 2013 آشکار است.
او در این فیلم قندهار را به عنوان سیکاریوی خود توصیف کرده است، با نگاهی چند وجهی و با چشمانی روشن به یک تراژدی به ظاهر غیر قابل حل می‌پردازد.
در این فیلم افغانستان به عنوان کشور اصلی و محل اصلی داستان معرفی شده است، جایی که مامورین آمریکایی در آن نفوذ کرده‌اند و تروریسم همچنان در آنجا شعله می‌افکند، و البته مقصر بخشی از این جریانات تروریسمی هم آمریکا معرفی می‌شود و حضور آمریکا در کشورهای آسیایی و مخالفت دولت‌‌ها با آن را به تصویر می‌کشد.
این اثر با اینکه تصویری آمیخته به اکشن و ماجراجویی است، درامایی آمیخته با مسائل جاسوسی را نیز ارائه می‌کند که در آن‌ها مسائلی با اهمیت مرگ و زندگی بیان می‌شوند.
این اثر می‌تواند انتخاب و گزینه خوبی برای افرادی که طرفدار ژانرهای ماجراجویی و رازآلود هستند و علاقه دارند آثار و ماجراهایی که در کشورهای آسیای غربی و خاورمیانه به وقوع می‌پیوندند و یک طرف آن کشورهای غربی و جاسوسان هستند را دنبال کنند باشد.
برای دانلود فیلم Kandahar با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.