دانلود فیلم
Master Gardener باغبان خبره

429 تعداد بازدید
User 1
10
/
6
AnimeList Rating
User 4254
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Master Gardener (باغبان خبره) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Master Gardener (باغبان خبره) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم باغبان خبره 2022

یک باغبان دقیق به مراقبت از زمین های یک املاک زیبا که متعلق به یک موذی ثروتمند است وقف دارد.  وقتی به او گفته می‌شود که خواهرزاده مشکل‌دارش را به عنوان شاگرد بپذیرد، زندگی‌اش دچار هرج و مرج می‌شود و اسرار تاریکی از گذشته‌اش آشکار می‌شود..

 

عوامل ساخت فیلم Master Gardener

فیلم باغبان خبره یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است. فیلم Master Gardener توسط پل اسکریدر نوشته شده و به کارگردانی پل شریدر و با بازی جوئل ادگرتون، سیگورنی ویور و کوئینتسا سویندل در سال 2022 منتشر شده است. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و نهمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 3 سپتامبر 2022 داشت و در 19 می 2023 توسط Magnolia Pictures در ایالات متحده اکران شد. در فیلم Master Gardener بازیگرانی چون جوئل ادگرتون در نقش نارول راث، سیگورنی ویور در نقش نورما هاورهیل، کوئینتسا سویندل در نقش مایا کور، اسای مورالس در نقش اسکار نرودا و ادواردو لوسان در نقش خاویر به ایفای نقش می پردازند. در سپتامبر 2021 اعلام شد که جوئل ادگرتون و سیگورنی ویور در این فیلم به نویسندگی و کارگردانی پل شریدر انتخاب شدند. فیلمبرداری در لوئیزیانا در 3 فوریه 2022 آغاز شد و قرار بود تا اوایل ماه مارس در منطقه سنت فرانسیسویل انجام شود.

 

عملکرد فیلم Master Gardener 2022

فیلم Master Gardener 2022 اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و نهمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 3 سپتامبر 2022 داشت. این فیلم توسط Magnolia Pictures در 19 مه 2023 در ایالات متحده منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Master Gardener بر اساس 142 نقد، امتیاز 70% تایید و میانگین امتیاز 6.3/10 را دارد. دانلود فیلم Master Gardener 2022 به طرفداران ژانر هیجان انگیز درام پیشنهاد میشود. اجماع منتقدان سایت راتن تومیتوز درمورد فیلم باغبان خبره چنین نوشتند: « باغبان خبره پیشنهاد می کند که پل شریدر ممکن است نیاز به پیدا کردن تکه ای از خاک خلاقانه برای کاشت داشته باشد، اما برخی عملکردهای قوی رد کردن آن را دشوار می کند.» متاکریتیک به این فیلم نمره 63 از 100، بر اساس 45 نقد را اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های عموما مطلوب" برای Master Gardener است. برای دانلود فیلم Master Gardener 2022 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-04-09 12:50:37
    این فیلم مال پیر مرداس 😑😑😑😑
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.