دانلود فیلم
Somewhere in Queens جایی در کوئینز

476 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1923
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Somewhere in Queens (جایی در کویینز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Somewhere in Queens (جایی در کویینز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Somewhere in Queens 2022

لئو و آنجلا روسو با شخصیت های بزرگ خانواده ایتالیایی آمریکایی خود، زندگی می کنند.  وقتی شانس پسرشان برای تغییر زندگی در بورسیه بسکتبال به خطر می‌افتد، لئو همه چیز را به خطر می‌اندازد تا به او کمک کند، اما ممکن است خانواده را از هم بپاشاند تا آن را محقق کند.

 

عوامل ساخت فیلم Somewhere in Queens

فیلم جایی در کوئینز (به انگلیسی: Somewhere in Queens) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی ری رومانو، در اولین کارگردانی خود، بر اساس فیلمنامه ای از رومانو و مارک استگمان است.  رومانو و لوری متکالف بازیگران این فیلم هستند. اولین بار در جشنواره فیلم ترایبکا در 10 ژوئن 2022 به نمایش درآمد. در 21 آوریل 2023 در ایالات متحده توسط Roadside Attractions و Lionsgate منتشر شد. در فیلم Somewhere in Queens 2022 بازیگرانی چون ری رومانو در نقش لئو روسو، لوری متکالف در نقش آنجلا روسو، جیکوب وارد در نقش متیو روسو و سدی استنلی در نقش دنی بروکس به ایفای نقش می پردازند. فیلمبرداری اصلی فیلم Somewhere in Queens در تاریخ 19 آپریل سال 2021، آغاز شد و در شهر نیویورک 14 می 2021 به اتمام رسید. در ژوئن 2021، صحنه ها در دشت های سفید، نیویورک فیلمبرداری شدند.

 

عملکرد فیلم Somewhere in Queens 2022

فیلم Somewhere in Queens به طور رسمی در بیست و یکم آوریل در آمریکا منتشر شد. وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 52 نقد، فیلم Somewhere in Queens موفق یه دریافت امتیاز 90٪ تایید، با میانگین نمره 7/10 شد. برای دانلود فیلم Somewhere in Queens 2022 با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید. انجمن منتقدان وبسایت راتن تومیتوز درمورد فیلم Somewhere in Queens نوشتند: "در فیلم جایی در کویینز، بیننده مدیر / نویسنده / ستاره را به طور کامل در منطقه امن خودش، با نتایج کاملا سرگرم کننده پیدا می کند."  در وب سایت Metacritic، فیلم Somewhere in Queens نمره 61 از 100 را بدست آورده است، که  نشان دهنده "بررسی های عموما مطلوب" است. این فیلم سینمایی در باکس آفیس جهانی موفق یه فروش 1.7 میلیون دلار شد. دانلود فیلم Somewhere in Queens 2022 به طرفداران ژانر کمدی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.