دانلود فیلم
Showing Up نمایش

455 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2183
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Showing Up (نمایش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود فیلم Showing Up (نمایش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه فیلم Showing up 2022

لیزی یک مجسمه ساز و مدیر هنری است که روی نمایش آثارش کار می کند. لیزی اغلب با یک هنرمند رقیب، جو، که صاحبخانه و همسایه او است، دعوا می کند. هنگامی که گربه لیزی یک کبوتر را معلول می کند، جو قبل از اینکه کار مراقبت از آن را بر دوش لیزی بگذارد، آن را کشف و نجات می دهد. لیزی در ابتدا قبل از اینکه شروع به پیوند با پرنده کند عصبانی می شود.

 

عوامل ساخت فیلم نمایش ۲۰۲۲

فیلم Showing Up یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2022 به نویسندگی و کارگردانی کلی ریچارت به نمایش در اومد که در چهارمین همکاری خود با هنرپیشه میشل ویلیامز ساخته شده است. این فیلم بر روی مجسمه سازی تمرکز دارد که توجهات رقابتی هنر، خانواده، دوستی ها و شغلش را مدیریت می کند. در این فیلم میشل ویلیامز در نقش لیزی، هونگ چاو در نقش جو، مریان پلانکت در نقش ژان، جان ماگارو در نقش شان و آندره بنجامین در نقش اریک به ایفای نقش می پردازند. در 26 ژانویه 2021، اعلام شد که میشل ویلیامز در چهارمین همکاری خود با نویسنده و کارگردان کلی ریچارد پس از وندی و لوسی، میکز کاتوف و برخی زنان، در فیلم Showing Up بازی خواهد کرد. فیلمبرداری اصلی در 7 جون سال 2021 آغاز شد و در 15 جولای 2021 در پورتلند، اورگان به پایان رسید. این پروژه در ابتدا به عنوان یک بیوگرافی از هنرمند کانادایی امیلی کار و 10 سالی که او به عنوان صاحبخانه سپری کرد به این امید بود که زمان آزاد بیشتری برای کار روی هنرش به او بدهد، اما در عوض او را مجبور کرد کمتر نقاشی کند. 

 

عملکرد فیلم نمایش ۲۰۲۲

فیلم Showing Up موفق به فروش 1.2 میلیون دلار شد. همچنین Showing Up در جشنواره فیلم کن 2022 نمایش داده شد، جایی که برای نخل طلا رقابت کرد. این فیلم در 7 آوریل 2023 توسط A24 منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Showing Up موفق به دریافت امتیاز 88 درصد تایید از 138 منتقد، با میانگین نمره 7.4 از 10 شد.  در انجمن این وب سایت نوشته شده است: «فیلم  Showing Up یک درام ساده و فریبنده درباره زندگی هنرمند است». برای دانلود فیلم  Showing Up 2022 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. یکی از چیزهای شگفت  انگیزتر در مورد این فیلم، بازی میشل ویلیامز است که به طرز نا مشخصی مهار شده است.  البته او هنوز هم استثنایی است، اما دیدن کسی که به‌خاطر چرخش های بزرگ و خودنمایی اش شناخته می شود، برای انجام کاری بسیار ظریف تر و آرام تر خوب است.  هونگ چاو نیز در اینجا بسیار درخشان است، و عملکردی خنده دار و بی سر و صدا ارائه می دهد. فیلم Showing Up یکی دیگر از فیلم های فوق العاده از کلی ریچاردت است. دانلود فیلم  Showing Up 2022 به طرفداران ژانر کمدی درام پیشنهاد میشه. اگرچه ماهیت فرومایه آن احتمالاً بینندگان بی حوصله را به تعویق می اندازد و بعید است که طرفداران جدیدی را به خود جلب کند، اما کسانی که قبلاً به روش های فیلمساز راه یافته اند، مطمئناً این را در رده بالای فیلموگرافی او خواهند یافت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.