دانلود فیلم
Bora بورا

436 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 83
10
/
4.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Bora (بورا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم Bora (بورا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم Bora 2023

فیلم بورا داستان بانویی جوانی به نام ایلان را دنبال می کند که در طی یک سفر به خارج از کشور با شخصی در طول روز مردگان ملاقات می کند که او را به سفری تاریک شامل لذت، مواد مخدر و جنایت می برد. به دنبال یک سری ماجرای مرگ های عجیب و غریب کشیده می شود که ایلان نمی‌تواند آن ها را تا زمانی که خیلی دیر نشده است، حل کند و ما به عنوان ناظران از پیچش مطلع می شویم…

 

عوامل ساخت فیلم بورا ۲۰۲۳

فیلم Bora یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز و تریلر روانشناختی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی تیفانی تونی و آندره مک کوی که اولی نیز در آن نقش آفرینی کرده است منتشر شد. فیلم Bora 2023 دارای رنگ های فراوان، موسیقی خوب برای آن دسته از شما که طرفدار هیپ هاپ هستید و فیلمنامه ای مرتب است که در جریان است و شما را علاقه مند می کند. بورا به معنای مد روز لذت می برد که به تماشاگران حدس و گمان های زیادی را برای انجام یک فیلم بسیار زیبا از لحاظ بصری ارائه دهد، اما سخت است که هنگام نوشتن چیزی که در مورد آن است، آن را خراب نکرد. در Bora 2023 بازیگرانی چون تیفانی تونی در نقش بورا، کویین آجیما در نقش ایلان، عمر گودینگ در نقش بیگ او و نوئل گوگلیمی در نقش هومی بزرگ به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم Bora 2023

فیلم Bora 2023 در تاریخ ۳۱ می سال ۲۰۲۳ منتشر شد. برای دانلود فیلم Bora 2023 با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید. این فیلم با بودجه حدودی ۳۵۰ هزار دلار ساخته شد و یک ساعت و نیم به طول می انجامد. فیلم بورا داستان بانویی جوانی به نام ایلان را دنبال می کند که در طی یک سفر به خارج از کشور با شخصی در طول روز مردگان ملاقات می کند که او را به سفری تاریک شامل لذت، مواد مخدر و جنایت می برد. به دنبال یک سری ماجرای مرگ های عجیب و غریب کشیده می شود که ایلان نمی‌تواند آن ها را تا زمانی که خیلی دیر نشده است، حل کند و ما به عنوان ناظران از پیچش مطلع می شویم. دانلود فیلم Bora 2023 به طرفداران ژانر مهیج روانشناختی به مانند فایت کلاب و یوفوریا پیشنهاد میشه. فیلم بورا ۲۰۲۳ از کاربران وب سایت آی ام دی بی نمره ۴.۵ از ده رو دریافت کرده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.