دانلود فیلم
Flamin' Hot تند و آتشین

449 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10745
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Flamin' Hot (تند و آتشین) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Flamin' Hot (تند و آتشین) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Flamin' Hot

داستان و ماجرای این فیلم داستان یک ماجرای واقعی و الهام بخش از ریچارد مونتانز است. کسی که به عنوان سرایدار در فریتو لای، با انتقال میراث مکزیکی خود صنعت غذا را مختل کرده و نظم آن را بهن زده تا فست فودهای فلامین را از یک اسنک و غذای عادی، به نمادی جهانی تبدیل کند.

 

عوامل ساخت فیلم فلامین داغ

این فیلم سینمایی اولین اثری است که اوا لونگوریا به عنوان کارگردان و نویسنده در آن حضور دارد و اولین تجربه کارگردانی وی است، که می‌توان آن را اثری ساده دانست. وجود تنش‌هایی در هسته اولین کارگردانی احساساسی، و در عین حال سطحی اوا لونگوریا با نام Flamin' Hot، فیلمی که داستان واقعی مردی را روایت میکند که فلامین چیتوز داغ را اختراع کرده، دیده و احساس می‌شود. و این سوال مطرح است که آیا می‌توان این فیلم را روایت خوبی از داستان اصلی سریال دانست؟
در این فیلم این حقیقت پر طنین است که ریچارد مونتانز( با بازی جسی گارسیا)، مردی مصمم و بااراده، و آدم خوبی است که مانند افراد دیگری در دنیا نباید با کمبود موقعیت و فرصت‌هایش معرفی شود، زیرا او و امثال اون را عقب نگه می‌دارد. هنگامی که با این دیدگاه این شخصیت را بررسی می‌کنیم، و بی‌عدالتی‌های گسترده‌تری که گاه و بی‌گاه مزاحم او می‌شوند و گریبانش را می‌گیرند، میفهمیم که اون دائما در حال دست و پنجه نرم کردن با موانع راهش بوده، و مشکل اصلی او، اینکه در آن کشور غذاهای لذیذ بسیار زیادی وجود دارد که همین زیاد بودن انتخاب‌ها باعث بیشتر شدن موانع راهش می‌شود.
حضور بازیگرانی چون برایس گونزالز(در نقش استیون مونتانز)، جسی گارسیا(در نقش ریچارد مونتانز)، اَنی گونزالز در نقش جودی و... کاملا فضایی آمریکایی به Flamin' Hot داده‌اند که در آن کاملا مشهود است.
فلامین داغ به قلم اوا لونگوریا(کارگردان) لویس کولیک و سه نفر دیگه با نام‌های ریچارد مونتانز، جسی گارسیا و تونی شالهوب است که هر سه از بازیگران این فیلم هستند.
فیلم‌برداری این فیلم در آلبرکوکی نیومکزیکو در سال ۲۰۲۱ آغاز شد و در ۲ ژوئن ۲۰۲۳ بر روی پرده سینماها رفت و هفت روز بعد قابلیت پخش آنلاین را پیدا کرد.

 

عملکرد فیلم فلامین داغ

بر اساس اطلاعات سایت Rotten Tomatoes این اثر توانست از میان رای ۹۸ منتقد، رضایت ۶۸ درصدی را کسب کند و همچنین بر طبق وب سایت imdb توانست امتیاز ۶.۹/۱۰ را از مخاطبان بگیرد که امتیاز مورد قبولی می‌تواند باشد.
این درامای داستانی که جنبه بیوگرافی هم دارد توانست با کارگردانی اوا لونگوریا دو جایزه SXSW Film Festival و Palm Springs International Film Festival را دریافت کند و به ویترین افتخاراتش اضافه کند.
به عقیده برخی از منتقدان: فلامین داغ به عنوان یک داستان و یک برند شناخته می‌شود تا بازگویی واقعی از یک داستان واقعی.
اینکه آیا مایل به دیدن این فیلم باشید یا به آن علاقه‌مند شوید، ممکن است بستگی به واکنش شما به برخی دیگر از فیلم‌های اخیر داشته باشد که موضوع و درونمایه‌ای مشابه همین فیلم دارند، و در خصوص شرکت‌ها و برندهای بزرگ هستند که در آن فیلم نحوه کار آنها بیان میشود و روی صحنه میرود.
مانند فیلمی که اخیرا با نام اِیر پخش شد، فیلمی آهنگین که از طریق آهنگ بروس اسپرینگستین معرفی شده بود، شور و هیجان را در مخاطب برمی‌انگیخت و باعث علاقه‌مندی وی به فیلم میشد.
فلامین داغ در مقایسه با سایر آثار مشابه تلاش میکند که داستانی به همان اندازه جسورانه و غیر متعارف را در پکیجی معمولی‌تر جای دهد. حتی بدون سوال درمورد صحت داستان، سبک و خط داستانی آن به جای اینکه فراگیر باشد آن را سطحی می‌کند.
برای دانلود فیلم Flamin' Hot با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.