دانلود فیلم
97 Minutes 97 دقیقه

581 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 934
10
/
3.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم 97 Minutes (97 دقیقه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم 97 Minutes (97 دقیقه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم 97 Minutes

یک هواپیمای بوئینگ ۷۶۷ ربوده شده تنها ۹۷ دقیقه پس از اتمام سوخت‌ گیری سقوط خواهد کرد. برخلاف اراده و توانمندی قوی معاون NSA، هاوکینز، مدیر آژانس امنیت ملی، آماده می‌شود تا هواپیما را قبل از اینکه آسیب فاجعه‌باری به زمین وارد کند، سرنگون و منهدم کند. حال سرنوشت مسافران بی‌گناه در دستان الکس، یک مامور مخفی اینترپل که در این سفر حضور دارد قرار می‌گیرد.

 

عوامل ساخت فیلم ۹۷ دقیقه

این فیلم با کارگردانی تیمو وورنسولا، فیلمساز فنلاندی و به قلم پاوان گروور، نویسنده و فیلمنامه‌ نویس هندی(که در همین فیلم هم به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کند) ساخته شده است. 97 minutes داستان پروازی را روایت می‌کند، و به همین علت ما در این فیلم شاهد بازیگرانی بین‌المللی و از ملیت‌های مختلف هستیم.
فیلم برداری این فیلم از فوریه ۲۰۲۲ آغاز شد و در نهایت در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳ بر روی پرده سینماها رفت.
در فیلم 97 دقیقه، پرواز 420 در حال تکمیل سفر خود در اقیانوس اطلس از لندن به نیویورک است. یک ساعت و نیم قبل از فرود، پنج هواپیما ربای حامل اسلحه های چاپ سه بعدی هواپیما را تحویل می گیرند. روی زمین، هاوکینز (الک بالدوین) مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا آماده است تا هواپیما را ساقط کند، اما رئیس تویین (جو مارتین) می‌خواهد راهی برای اجتناب از این سناریو پیدا کند و امیدوار است یک "دارایی"  مخصوص در هواپیما باشد. سپس الکس (جاناتان ریس مایرز)، که به نظر می‌رسد یکی از هواپیما ربایان بوده، وارد عمل می‌شود تا خلبان را که هدف گلوله قرار گرفته نجات دهد. کیم (MyAnna Buring)، که گواهی آموزش پزشکی دارد، داوطلب می شود تا کمک کند. اما با تمام شدن سوخت هواپیما، هاوکینز و تویین متوجه می‌شوند که یک دستگاه هسته‌ای در هواپیما وجود دارد و برنامه‌های تروریست‌ها شامل سقوط آن در نیویورک برای شروع یک جنگ است...

 

عملکرد فیلم ۹۷ دقیقه

این فیلم که اثر مشترک تیمو وورنسولا و پاوان گروور است، با گذر از سراشیبی‌های بسیار در نهایت موفق نشد که نمره خوبی از منتقدان بگیرد و در نظر مخاطبان نیز آنقدر جالب توجه واقع نشد به طوری که امتیاز آن در وبسایت imdb بر اساس نظر مخاطبان ۳.۶/۱۰ و همچنین در وبسایت Rotten Tomatoes هم (با نظر سنجی از کمتر از ۵۰ مخاطب) این فیلم تنها توانست نظر ۲۸ درصدی را جلب کند که سطح آن را کمتر از متوسط نشان میداد.
در حقیقت فیلم ۹۷ دقیقه با نمایش یک داستان هیجان انگیز و درام که در آن سرنوشت تعداد زیادی از انسان‌های به دست یک نفر افتاده است، سرنوشتی که از قبل بازیچه دست تروریست‌ها برای رسیدن به اهدافشان شده بود.
همین عامل سبب میشود که در 97 Minutes احساسات زیادی رقم بخورد و مخاطب منتظر باشد تا با پایان آن دراما مواجه شود، نقطه مثبت دیگر این فیلم این است که نحوه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن به گونه‌ای است که عناصر و چیزهایی که تا چند دقیقه قبل مهم بودند ناگهان غیر مهم جلوه داده میشوند(البته این عامل خودش یک نقطه ضعف هم به حساب می‌آید)، با این حال، این اثر تیمو وورنسولا و پاوان گروور نتوانست بازخوردهای مناسبی دریافت کند و به سطح بالایی برسد.
برای دانلود 97 Minutes با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.