دانلود فیلم
Hatred نفرت

1128 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6430
10
/
7.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hatred (نفرت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم Hatred (نفرت) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم Hatred

دختری لهستانی به نام زوسیا علیرغم اینکه عاشق پسری اوکراینی از همان روستای محل سکوت خودش است، مجبور می‌شود با یک فرد سالخورده و ثروتمند ازدواج کند. به زودی جنگ جهانی دوم آغاز خواهد شد و تنش‌ های قومی و گروهی به وجود خواند آمد. در میان هرج و مرج های جنگ، زوسیا سعی می‌کند که نجات پیدا کند.

 

عوامل ساخت فیلم نفرت

این فیلم در سال ۲۰۱۶ عرضه شد، کارگردانی این فیلم برعهده وویچیچ اسمرزوفسکی، کارگردان و فیلم ساز و نویسنده چیره دست اوکراینی است.
این فیلم در کشور لهستان فیلم برداری شد و در ژانرهای داستانی، درام و جنگی قرار می‌گیرد.
بازیگران اصلی این فیلم Michalina Labacz، در نقش زوسیا و Wasyl Wasylik در نقش پترو هستند و بازیگران مشهور دیگری مانند Arkadiusz Jakubik و Izabela Kuna در آن حضور دارند
تابستان ۱۹۳۹ است، زوسیا یک دختر جوان لهستانی است که عمیقا عاشق پترو، پسری اکراینی است. عشق آنها زمانی مورد آزمایش قرار میگیرد که پدرش تصمیم میگیرد که او با یک فرد پیر ثروتمند ازدواج کند. درست بعد از عروسی اون تنها می‌ماند چون شوهرش برای جنگ با آلمان به ارتش لهستان فراخوانده می‌شود. در همین حال تنهش ها و درگیری‌هایی به دلیل زندگی یهودیان در میان آنها میان اوکراینی‌ها و لهستانی‌ها افزایش می‌یابد.
این فیلم از وویچیچ اسمرزوفسکی فیلمساز چیره دست لهستانی است که فیلمی به نام رزا ساخت که به شدت تکان دهنده و تاثیر گذار بود. فیلم نفرت دقیقاً همان تأثیر را روی مخاطبان داشت، این فیلمی با قدرت باورنکردنی است، حاوی برخی از تکان دهنده ترین تصاویری است که احساسات مخاطب و بیننده را بر می‌انگیزد و صحنه های ناراحت کننده‌ای را خلق می‌کند. این فیلم فیلمی با داستان عالی است ولی اصلا به کسانی که با آثار و صحنه های ناراحت کننده میانه خوبی ندارند توصیه نمیشود.
میکالینا لاباک یک ستاره است که نقش اصلی را در Hatred بازی می‌کند، در نقش زنی که برای زنده ماندن و محافظت از فرزندش به هر قیمتی از جهنم عبور می‌کند، که مسحورکننده است.
این اثر، یک فیلم با قدرت باورنکردنی است، یک فیلم احشایی که شما را شوکه می کند، شما را ناراحت می کند و واقعاً قلب شما را می شکند.
این فیلم اجرا و نمایشی عالی دارد که در آن به جزئیات توجه ویژه‌ ای شده است. تولید آن بسیار خب و همه چیز تمام است. در ابتدا به نظر میرسد که این فیلمی درمورد خیانت به همسر است زیرا تقریبا در نیمی از فیلم به نظر میرسد که اینگونه است، ولی بعد از آن داستان فیلم به سمت وحشت و افراط و زندگی غمگین و تراژدیک زن می‌رود.
فیلم داستان بسیار تلخ و خشنی دارد و این موضوع در پایان آن به شدت قابل درک است و پایان آن دارای مرگ و میرهای زیادی است...
 

 

عملکرد فیلم نفرت

این اثر وویچیچ اسمرزوفسکی با موفقیت توانست از پس آزمون ها بر بیاید و بازخورد بسیار مثبتی را کسب کند‌.
این فیلم با احتساب موضوع و درون مایه قوی خود توانست برنده ۱۷ جایزه شود و نامزد ۷ جایزه دیگر نیز شود.
این فیلم بر اساس داستان‌ها و رویدادهای واقعی ساخته شده است.
فیلم نفرت توانست در وب سایت imdb امتیاز ۷.۶/۱۰ را از مخاطبان، و در وب سایت Rotten Tomatoes نیز رضایت ۹۵ درصدی بینندگان را کسب کرد و با استقال بسیار زیاد مردم روبرو شد و توانست درآمدی $6,960,645 را داشته باشد.
برای دانلود فیلم Hatred با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.