دانلود فیلم
Transformers: Rise of the Beasts ترنسفورمرز: ظهور جانوران

1976 تعداد بازدید
User 4
10
/
5.75
AnimeList Rating
User 73241
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Transformers: Rise of the Beasts (ترنسفورمرز: ظهور جانوران) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Transformers: Rise of the Beasts (ترنسفورمرز: ظهور جانوران) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Transformers: Rise of the Beasts

در طول دهه 90، گروه جدیدی از تبدیل شوندگان - Maximals - به عنوان متحدان در نبرد برای زمین به Autobots می پیوندند.

 

عوامل ساخت فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوارن

این فیلم سینمایی که در ۹ ژوئن ۲۰۲۳ عرضه شد، ساخته کارگردان و فیلم ساز آمریکایی Steven Caple Jr است. همچنین فیلم‌نامه این اثر سینمایی توسط سه نویسنده به نام‌ های Joby Harold ( نویسنده بریتانیایی)، Erich Hoeber(نویسنده و فیلمساز آمریکایی) و Jon Heober (نویسنده و تهیه کننده آمریکایی) نوشته شده است.
فیلم‌ برداری اصلی در 7 ژوئن 2021 در لس آنجلس آغاز شد. فیلمبرداری همچنین در بخش هایی از پرو مانند ماچو پیچو، کوسکو، تاراپوتو و سن مارتین، مونترال، نیومکزیکو، ایسلند و بروکلین انجام شد. در 20 اکتبر اعلام شد که فیلمبرداری به طور رسمی به پایان رسیده است. فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوارن اولین نمایش جهانی خود را در Marina Bay Sands در سنگاپور در 27 می 2023 انجام داد و در 9 ژوئن 2023 در ایالات متحده در IMAX، Dolby Cinema 4DX و RealD 3D اکران شد و بر روی پرده سینماها رفت. این فیلم از تاریخ اکران اولیه خود در 24 ژوئن 2022 به تعویق افتاده بود.
از بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به آنتونی راموس در نقش نوح دیاز، Dominique Fishback(بازیگر، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی) در نقش Elena Wallace، Luna Lauren Velez در نقش برینا دیاز و Dean Scott Vazquez درنقش کریس دیاز اشاره کرد.
به صراحت بگویم، بیشتر اقتباس‌های سینمایی هالیوود از ربات‌های حساس هاسبرو در لباس مبدل، «تبدیل‌ شونده ها»، اتفاقات و آثار فاجعه‌ باری بوده است که با توطئه‌های پیچیده و سکانس‌های اکشن برجسته شده‌اند که به حواسی به از CGI با نقطه‌گذاری نشان داده شده است. رگبار انفجارهای طنین انداز را نمایش میدهد اما این دقیقاً همان چیزی است که طرفداران هنگام جذب شدن و خرید یک فیلم پرفروش «تبدیل شوندگان» در تئاتر مشتاق آن هستند.
«فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوارن» به تازگی در 9 ژوئن 2023 توسط پارامونت پیکچر به عنوان هفتمین قسمت از این فرنچایز 5 میلیارد دلاری منتشر شد که در اواسط دهه 1990 هفت سال پس از رویدادهای «بامبل‌بی» در سال 2018 منتشر شد. این آخرین دنباله مستقل کار متوسطی را در ایجاد تعادل بین داستان کلیشه‌ای، کمان‌های شخصیتی با سرعت کم و CGI FX متلاشی انجام می‌دهد. این فیلم به کارگردانی استیون کپل جونیور است. "Transformers: Rise of the Beasts" عنوان بهترین فیلم سینمایی را از آن خود کرد.  این فیلم بازیگران کوچکی از آنتونی راموس، دومینیک فیشبک، لونا لورن ولز و توبه نویگوه را به روی صحنه می آورد و در صداپیشگی پیتر کالن، پیتر دینکلیج، پیت دیویدسون، لیزا کوشی، میشل یئو، کریستو فرناندز، جان دی ماجیو، دیوید سوبولوو، میشل دی ماجیو، دیوید سوبولوو نقش‌آفرینی می‌کنند. جائه رودریگز و رون پرلمن ایفای نقش می‌کنند.

 

عملکرد فیلم فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوارن

این فرانچایز از مجموعه تبدیل شوندگان، با موفقیت توانست نظرات مثبت مخاطبان و منتقدین را به همراه داشته باشد، به طوریکه در وبسایت imdb نمره ۶.۶/۱۰ را از مخاطبان گرفت و در وبسایت Rotten Tomatoes رضایت ۵۳ درصدی منتقدان را به همراه داشت. همچنین در وبسایت IGN نیز امتیاز ۷/۱۰ را کسب کرد. این فیلم با افتتاحیه آخر هفته‌اش 60.5 میلیون دلار کسب درآمد کرد.
برای دانلود فیلم Transformers: Rise of the Beasts با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-04-12 12:04:12
    واقعا لذت میبرم با همه مشکلات این سایت برعکس سایتای دیگه هنوزم سرزنده و با جزئیات کار میکنه و حس آرامشی به کاربر میده
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.